-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень будівлі на пр. Маяковського, 15 С3 у Деснянському районі м. Києва під розміщення залу урочистих подій» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Завершена
10 726 869.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Номер:
2fc142e688fb459a91b6c97013f36f7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 15:33 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
40 UA-2020-01-17-000030-c 17.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.12.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.01.2020 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.02.2020, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» від 10.02.2020 № 6, від 28.02.2020 № 10, від 28.02.2020 № 11 та № 12, тендерні пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС», повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2020, договір від 18.03.2020 № 842-20, додаткову угоду від 03.11.2020 № 1-20.
Період усунення порушень:
24.12.2020 17:28 - 31.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2020 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
df76f2f37db5432ab48ea2bf8c3e3830
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2020 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень будівлі на пр. Маяковського, 15 С3 у Деснянському районі м. Києва під розміщення залу урочистих подій» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи) очікуваною вартістю 10 726 869,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000030-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема:
- надати кошторисну документацію, подану у складі пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», у доступному для перегляду форматі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.