-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Завершена
625 085.95
UAH без ПДВ
Номер:
31b94b01c09f4f4794f921214d507add
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 16:23 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 26.03.2021 року.
В.о начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 26.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-01-22-001504-c 22.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів не допущення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 22.01.2020; договір від 03.02.2020 №4890978 (далі – Договір), додаткова угода від 28.04.2020 №1 до Договору, додаткова угода від 16.07.2020 №2 до Договору, додаткова угода від 10.08.2020 №3 до Договору, додаткова угода від 15.10.2020 №4 до Договору, додаткова угода від 28.12.2020 без номеру до Договору, додаткова угода від 29.12.2020 без номеру до Договору, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 31.03.2021(далі – пояснення).
Моніторингом встановлено, що Замовником за результатами застосування переговорної процедури укладено Договір з ПрАТ «Харківенергозбут».
Умовами Договору в редакції додаткової угоди від 28.12.2020 без номеру визначено, загальна ціна Договору становить 469 692,54 грн; строк дії договору до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків до їх повного виконання.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», протягом 2020 року за поставлену електроенергію по договору від 03.02.2020 №489 Замовником здійснено оплату в сумі 470 308,40 грн. (останню оплату здійснено 04.12.2020 року).
При цьому, на порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в 04.12 2020 року, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 27 березня 2021 року, що на 82 днів пізніше терміну, визначеного абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Крім того, моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що в звіті про виконання договору про закупівлю зазначено суму оплати за договором: 539 092,20 грн, в той час як, згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», протягом 2020 року за поставлену електроенергію по договору від 03.02.2020 №489 Замовником здійснено оплату в сумі 470 308,40 гривень.
Згідно пояснень, остання ціна дійсно зафіксована додатковою угодою від 28 грудня 2020 року у сумі 469692,54 грн. і саме ця сума була сплачена ПрАТ «Харківенергозбут» за поставлену електричну енергію, отже ніяких негативних наслідків бюджет не отримав. Встановлені порушення відбулися внаслідок плинності кадрів.
Період усунення порушень:
31.03.2021 17:47 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2021 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З цього приводу проведене засідання тендерного комітету. Що б у майбутньому не допускати порушень, які стали причиною для проведення моніторингу закупівель, які проводяться КНП «Міська багатофункціональна лікарня 18» Харківської міської ради, тендерному комітету в цілому та кожному його члену, необхідно в своїй діяльності суворо дотримуватись всіх положень законодавства про публічні закупівлі. Для недопущення у подальшому подібних порушень, доручити секретарю Тендерного комітету Лелюку В.В. постійно здійснювати моніторинг закупівель КНП «Міська багатофункціональна лікарня 18» ХМР за 2021 рік, та своєчасно припиняти договори, чинність яких закінчилася.
Дата публікації звіту:
05.04.2021 13:26
Запити/Пояснення
Номер:
62c426ca5061461cb5f8a6b9c98c3cf7
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.03.2021 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-22-001504-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 03.02.2020 №489, строк дії якого до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків до їх повного виконання. Загальна ціна договору від 03.02.2020 №489 в редакції додаткової угоди від 28.12.2020 становить 469 692,54 гривень.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», протягом 2020 року за поставлену електроенергію по договору від 03.02.2020 №489 Замовником здійснено оплату в сумі 470 308,40 грн. (останню оплату здійснено 04.12.2020 року).
Прошу надати пояснення щодо причин оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 03.02.2020 №489) 27 березня 2021 року, що не відповідає порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Крім того, прошу пояснити, чому в звіті про виконання договору про закупівлю зазначено суму оплати за договором: 539 092,20 грн, в той час як, згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», протягом 2020 року за поставлену електроенергію по договору від 03.02.2020 №489 Замовником здійснено оплату в сумі 470 308,40 гривень.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
1b06259135124558b6a5752e41e246f7
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 09:30
Опис:
Північно-східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-22-001504-c) яка проведена КНП «Міська багатофункціональна лікарня 18» Харківської міської ради у ПрАТ «Харківенергозбут».
В процесе закупівлі між замовником на постачальником був укладений договір № 489 від 03.02.2020 р., строк дії якого завершився 31 грудня 2020 року.
Щодо поставлених питань хочемо пояснити наступне: початкова ціна закупівлі складала
625 085,95 грн. та впродовж дії договору кілька разів змінювалась з укладенням додаткових угод. Остання ціна дійсно зафіксована додатковою угодою від 28 грудня 2020 року у сумі 469692,54 грн. і саме ця сума була сплачена ПрАТ «Харківенергозбут» за поставлену електричну енергію, отже ніяких негативних наслідків бюджет не отримав.
Щодо того, чому у звіті про виконання договору зазначена сума 539092,20 грн., шляхом вивчення обставин виявлено наступне: у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» всі додаткові угоди до договору закупівлі були оприлюднені через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель. Авторизований майданчик через який КНП «Міська багатофункціональна лікарня 18» ХМР оприлюднює документи в електронній системі закупівель - e-tender.ua. Вартість договору 539692,20 грн. було зафіксовано у додатковій угоді № 4 від 15 жовтня 2020 року, згідно з якою були внесені зміни до договору, що підтверджується повідомленням про внесення змін до договору. У наступні додатковій угоді від 28.12.2020 р. була закріплена сума договору 469692,54 грн. Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель, та внесені зміни у договір, що підтверджується повідомленням про внесення змін до договору. Згідно з регламентом роботи електронного майданчика e-tender.ua, зміна даних у системі після внесення змін до договору має здійснюватись автоматично, але з невідомих причин це не сталось. До цього наклалась людська помилка, бо фахівець з тендерних закупівель не помітила та не виправила цю помилку. Також фахівець з публічних закупівель не оприлюднила звіт про виконання договору закупівлі у передбачені ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» строки. У грудні 2020 - січні 2021 р. посаду фахівця з публічних закупівель займала Вакуленко Тетяна Юріївна, яка звільнилась з займаної посади 01.02.2021 р.
Що стосується суми 470308,40 грн. у Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», то це сталося через помилку працівників бухгалтерії, які в березні 2020 р. помилково внесли до системи акт, яким було сплачено за реактивне перетікання електричної енергії, на яку укладений окремий договір.
Причиною того, що відбулось стала величезна плинність кадрів, оскільки фахівців з публічних закупівель за 2020 рік на підприємстві змінилось четверо.
Додатки:
1. Повідомлення про внесення змін до договору від 15.10.2020 р.
2. Повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2020 р.