• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо Євро - 5

Завершена

438 648.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 193.24 UAH
Номер: 07e13b1ceb4849cfb7965cd36a221465
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.04.2020 20:09 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 13.04.2020 № 72 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.04.2020 № 72 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-01-22-000621-b 22.01.2020 Комунальне підприємство «Затишне місто» Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 37085410) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 1 та 2 частини 1 статті 10 Закону. За результатами питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Затишне місто» Павлоградської міської ради (далі – КП «Затишне місто» ПМР, Замовник) №22 від 22.01.2020 щодо проведення закупівлі дизпалива, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 12.03.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ТОВ "СКАЙТОРГ", ТОВ "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ", учасника – переможця ТОВ "Нафтаторг", протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокол №82 від 24.03.2020 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Затишне місто» Павлоградської міської ради щодо прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі UA-2020-01-22-000621-b, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2020, Договір про закупівлю товарів за кошти господарської діяльності №107 від 06.04.2020, укладений за результатами процедури закупівлі з ТОВ "Нафтаторг", відповідь замовника від 16.04.2020 на питання до пояснення. Моніторингом установлено, що пропозиції учасників торгів: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", ТОВ "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ" замовником відхилені як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Аналізом тендерної документації та тендерних пропозицій зазначених учасників встановлено, що їх тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації та відхилені Замовником правомірно. Аналізом тендерних пропозицій учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД", ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ТОВ «СКАЙТОРГ», ТОВ "Нафтаторг" встановлено, що подані цими учасниками тендерні пропозиції відповідають умовам тендерної документації замовника та правомірно допущені Замовником до участі в аукціоні. Водночас, моніторингом установлено, що розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд відбулися КП «Затишне місто» ПМР за регламентом проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою прописаним у абзаці 2 частини 1 статті 27, частині 5 статті 28 Закону. При цьому, слід зауважити, що очікувана вартість закупівлі не перевищує суму еквівалентну 133,0 тисячам євро, а отже проведення процедури закупівлі не підпадає під дію норми частини 4 статті 10 Закону. Отже, під час оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі КП «Затишне місто» ПМР не дотримано вимоги абзацу 1 та 2 частини 1 статті 10 Закону, де зазначено, що оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу замовники здійснюють в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення оголошення. Проте, між Замовником та визначеним учасником-переможцем ТОВ «Нафтаторг» укладено договір про закупівлю товарів за кошти господарської діяльності №107 від 06.04.2020.
Період усунення порушень: 23.04.2020 19:42 - 09.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2020 19:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час проведеного моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) встановлені порушення законодавства в сфері державних закупівель (ID моніторингу: UA-M-2020-04-13-000058) у відкритих торгах на закупівлю Дизельного палива Євро - 5, ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» -ID: UA-2020-01-22-000621-b. Згідно наданого Висновку про результати проведеного моніторингу від 23.04.2020р. об 19:42 необхідно вжити заходи щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Але, до оголошення результатів моніторингу на умовах укладеного договору було замовлено та отримано ДП, що підтверджується видатковими накладними від 06.04.2020р. на 1000л та 07.04.2020р. на 1000л. на загальну суму 59760,00 грн (п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят грн 00 коп) з ПДВ. Отже, станом на 28.04.2020р. вартість виконаних фінансових зобов’язань по Договору № 107 від 06 квітня 2020 р. на 28 квітня 2020року становить 59760,00 грн (п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят грн 00 коп) з ПДВ. Вартість не виконаних фінансових зобов’язань по Договору № 107 від 06 квітня 2020 р. на 28 квітня 2020 року становить 274896,00 грн (двісті сімдесят чотири тисячі вісімсот дев’яносто шість грн 00 коп) з ПДВ. Про що зазначено в редакції додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 29.04.2020 11:31

Запити/Пояснення