-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливна деревина
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 500.00 UAH
Номер:
22998e26066249bc8b8707a59c2c209e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-06-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2020 00:00
Період моніторингу:
12.02.2020 17:51 - 05.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2020
№ 12
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.02.2020 № 12.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2020-01-20-002274-c від 20.01.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1, абзацу 3 пункту 2 та пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 27.02.2020 року № 2 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Новочарторійського державного аграрного технікуму (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію ДП «Бердичівське лісове господарство», протокол засідання тендерного комітету від 14.02.2020 року № 6, та повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2020 року, договір про закупівлю від 27.02.2020 року № 2, відповідь Замовника на пояснення від 20.02.2020 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктах 1 та 7 Додатку № 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідок про відсутність підстав, для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пунктах 1 та 7 частині 1 статті 17 Закону № 922.
Також, на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 11 Додатку № 3 тендерної документації, Замовником для підтвердження відсутності підстав, відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частиною 2 статті 17 Закону № 922, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників завірених копій Довідки про взяття на облік платника податків, Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Свідоцтва про сплату єдиного податку або копію Витягу з Реєстру платників єдиного податку, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім цього, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону № 922 протягом трьох робочих днів з дня надходження звернення ТОВ «ТЕД» від 24.02.2020 року з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, не оприлюднено веб-порталі Уповноваженого органу роз’яснення на вказане звернення.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 8 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ДП «Бердичівське лісове господарство» відсутній лист-згода на взяття зобов’язань щодо доставки товару до Новочорторийського ДАТ.
Відповідно до підпункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку № 4 тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відхилення тендерної пропозиції, які встановлені в пункті 2 частини 1 статті 17 Закону № 922, передбачено надання переможцем процедури закупівель довідки, складеної у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що юридичну особу, що є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Відповідно до пункту 16 оголошення про проведення відкритих торгів датою та часом розкриття тендерних пропозицій було 13 лютого 2020 року.
Однак, моніторингом установлено, що учасником - переможцем торгів ДП «Бердичівське лісове господарство» на виконання вказаної вище вимоги, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, надано скановану довідку про те, що юридичну особу, що є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення лише 27.02.2020 року, чим, в свою чергу, не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку № 4 тендерної документації та вимоги абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону № 922.
Враховуючи встановлене вище, учасником-переможцем торгів ДП «Бердичівське лісове господарство» не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених вимогами абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону № 922.
Отже, на порушення вимог пункту 1, абзацу 3 пункту 2 та пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Бердичівське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922, а також як таку, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
04.03.2020 16:17 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2020 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання Договору №2 від 27.02.2020 року виконано. Договір №2 від 27.02.2020 року розірвано.
Дата публікації звіту:
05.03.2020 16:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом виконання договору
Дата публікації:
06.03.2020 09:23
Запити/Пояснення
Номер:
fc471f09431249afa8d103dc43446f74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2020 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливна деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-002274-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ДП «БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» на відповідність тендерній документації НОВОЧОРТОРИЙСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНОГО ТЕХНІКУМУ з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cab46b49d2d349beae5f10b7748bdc8c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.02.2020 17:08
Опис:
При розгляді тендерної пропозиції переможця ДП «БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» на відповідність тендерній документації Новочорторийського державного аграрного технікуму не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок.