• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло жирн. від 72,5 %

Торги не відбулися

284 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 284.50 UAH
Номер: 3629aa6d5e144ec2ad9f175079fcee1e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.02.2020 15:15 - 11.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.02.2020 Одеса № 55 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.02.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.02.2020 № 55 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 11. UA-2020-01-21-001265-b 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vasilvasil77@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 21.01.2020), тендерну пропозицію учасника приватного акціонерного товариства «Юрія» (далі – ПрАТ «Юрія»), повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2020. За результатами аукціону ціна пропозицій фізичної особи-підприємця Коваленко Сергія Виталійовича є найнижчою. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.02.2020 № 57 Замовник відхилив тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Коваленко Сергія Виталійовича та фізичної особи-підприємця Морозової Галини Іванівни, як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтєю 16 Закону та умовам тендерної документації. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого Замовником 12.02.2020 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.02.2020 № 57 переможцем торгів визнано ПрАТ «Юрія». За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник відповідно до умов пункту 1.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу, а саме: на підтвердження повноваження осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності учасник надає довіреність, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції (90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій). Проте ПрАТ «Юрія» у складі тендерної пропозиції надало довіреність від 14.06.2019 № 396 на особу, що уповноважена представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі Віхрова Андрія Івановича, зі строком дії менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції. Строк дії зазначеної довіреності - по 13.06.2020 включно, що становить 83 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій), чим недотримано вимоги підпункту 1.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, підпунктом 1.3 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником оригіналу позитивного відгуку від контрагента, з яким було укладено аналогічний договір, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Однак ПрАТ «Юрія» у складі тендерної пропозиції надав відгук від 20.01.2020 № 19 від контрагента, датований раніше дати оголошення закупівлі (21.01.2020), чим недотримало вимоги підпункту 1.3 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, пунктом 1.5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу, що документи складені учасником повинні мати, зокрема, адресата. Однак ПрАТ «Юрія» у складі своєї тендерної пропозиції надало документи (довідки та гарантійні листи), складені учасником, які не містять адресата, чим не дотримало вимоги пункту 1.5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПрАТ «Юрія» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 20.02.2020. Пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримані через електронну систему закупівель 24.02.2020.
Період усунення порушень: 25.02.2020 14:32 - 11.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.02.2020 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код в ЄДРПОУ 00447853 відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Торгі відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 27.02.2020 10:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.03.2020 09:13

Запити/Пояснення