-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло жирн. від 72,5 %
Торги не відбулися
284 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 284.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 284.50 UAH
Номер:
3629aa6d5e144ec2ad9f175079fcee1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2020 00:00
Період моніторингу:
18.02.2020 15:15 - 11.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2020 Одеса № 55
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.02.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2020 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
11. UA-2020-01-21-001265-b 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 21.01.2020), тендерну пропозицію учасника приватного акціонерного товариства «Юрія» (далі – ПрАТ «Юрія»), повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2020.
За результатами аукціону ціна пропозицій фізичної особи-підприємця Коваленко Сергія Виталійовича є найнижчою.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.02.2020 № 57 Замовник відхилив тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Коваленко Сергія Виталійовича та фізичної особи-підприємця Морозової Галини Іванівни, як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтєю 16 Закону та умовам тендерної документації.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого Замовником 12.02.2020 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.02.2020 № 57 переможцем торгів визнано ПрАТ «Юрія».
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник відповідно до умов пункту 1.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу, а саме: на підтвердження повноваження осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності учасник надає довіреність, оформлену у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції (90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Проте ПрАТ «Юрія» у складі тендерної пропозиції надало довіреність від 14.06.2019 № 396 на особу, що уповноважена представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі Віхрова Андрія Івановича, зі строком дії менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції. Строк дії зазначеної довіреності - по 13.06.2020 включно, що становить 83 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій), чим недотримано вимоги підпункту 1.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, підпунктом 1.3 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником оригіналу позитивного відгуку від контрагента, з яким було укладено аналогічний договір, датований не раніше дати оголошення закупівлі.
Однак ПрАТ «Юрія» у складі тендерної пропозиції надав відгук від 20.01.2020 № 19 від контрагента, датований раніше дати оголошення закупівлі (21.01.2020), чим недотримало вимоги підпункту 1.3 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, пунктом 1.5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу, що документи складені учасником повинні мати, зокрема, адресата.
Однак ПрАТ «Юрія» у складі своєї тендерної пропозиції надало документи (довідки та гарантійні листи), складені учасником, які не містять адресата, чим не дотримало вимоги пункту 1.5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПрАТ «Юрія» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 20.02.2020. Пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримані через електронну систему закупівель 24.02.2020.
Період усунення порушень:
25.02.2020 14:32 - 11.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2020 14:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код в ЄДРПОУ 00447853 відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Торгі відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту:
27.02.2020 10:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.03.2020 09:13
Запити/Пояснення
Номер:
b7c2f5875d4748f8a744e020dde315ea
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2020 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (Вершкове масло жирн. від 72,5 %), яка проводиться Комунальною установою спільної власності територіальних громад Роздільнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-21-001265-b, дата оприлюднення 21.01.2020), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Юрія» вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довіреність від 14.06.2019 № 396 на особу, що уповноважена підписувати тендерну пропозицію Віхрова Андрія Івановича, яка нотаріально не посвідчена?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Юрія» вимогам пункту 1.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довіреність від 14.06.2019 № 396 на особу, що уповноважена представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі Віхрова Андрія Івановича, зі строком дії менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Юрія» вимогам підпункту 1.3 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав відгук від 20.01.2020 № 19 від контрагента, датований раніше дати оголошення закупівлі (21.01.2020)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Юрія» вимогам пункту 1.5 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як тендерна пропозиція містить документи, складені учасником, які не мають адресата?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про відповідність учасника Приватне акціонерне товариство «Юрія» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5a9bdebea7ed44cabe4e87820cb27232
Назва:
Пояснення Замлвника до закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2020 16:20
Опис:
На запит Південного офісу Держаудитслужби Замовник повідомляє наступне:
Так, дійсно, згідно вимог тендерної документації (підпункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець - копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю).
Але, разом з тим, згідно вимог тендерної документації (підпункту 1.8 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації) Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Відповідно Цивільному кодексу України: Стаття 246. «Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами», тобто, чинним законодавством не передбачено нотаріальне посвідчення довіреності в даному випадку. На цій підставі учасник у складі тендерної пропозиції надав довіреність від 14.06.2019 № 396 на особу, що уповноважена підписувати тендерну пропозицію Віхрова Андрія Івановича без нотаріального посвідчення.
Дійсно, згідно вимог тендерної документації (частини 4 розділу ІІІ тендерної документації) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії Довіреності № 396 від 14.06.2019 р на Віхрова А.І - по 13.06.2020 р. включно, що становить 83 робочих дні та є порушенням.
Дійсно, Приватне акціонерне товариство «Юрія» порушило вимоги тендерної документації (підпункту 1.3 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації) та надало відгук від 20.01.2020 № 20 від контрагента, датований одним днем раніше дати оголошення закупівлі 21.01.2020. Але, на наш погляд – це формальна (несуттєва), механічна помилка, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Дійсно, згідно вимог тендерної документації (підпункту 1.5 пункту 1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації) документи складені учасником повинні мати реєстраційний номер, дату не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, адресата. Всі документи тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Юрія» надані на фірмовому бланку, датовані та пронумеровані. На фірмовому бланку наявні всі реквізити, у тому числі адреса. Але, Замовник не надав зразка оформлення кожного документу, а в тих зразках документів, які пропонував Замовник з припискою «згідно зразка» –Цінова пропозиція, Згода з персональними даними, по ст.16, тощо, відсутній адресат. Тому, на наш погляд – це формальна (несуттєва), механічна помилка, що виникла завдяки неточно сформульованим вимогам Замовника до оформлення тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Хочемо зазначити, що для нас, як Замовника, головним під час визначення переможця процедури закупівлі є той факт, що Товар, запропонований Учасником, відповідає показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, зокрема, Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та сам Учасник відповідає кваліфікаційним вимогам, зазначеним у додатку № 1 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі», має в наявності всі дозвільні документи (реєстрацію оператора ринку, експлуатаційні дозволи на потужності та підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), тощо.. Невідповідність учасника цим вимогам призводить до проведення відкритих торгів двічі та тричі та унеможливлює здійснення харчування дітей у освітніх закладах по декілька місяцях.