• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/ - Переяслав-Хмельницький км 0+000 - км 38+690)

Завершена

8 569 935.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 850.00 UAH
Номер: 3ea95b445d834efeabe297855bad9825
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 14:52 - 28.05.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 34 UA-2020-01-21-003915-c 21.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.01.2020 № 2В-2-20 (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.03.2020 № 6039-р/пк-пз, тендерні пропозиції ТОВ «БУД СЕРВІС ГРУП», ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», ТОВ «Дорожнє підприємство «Магістраль», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», ТОВ «Данко», ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2020 № 2В-4-20, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2020, договір від 22.04.2020 № 543Т-20. . За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 2.3 Розділу 5 ТД, у разі якщо Учасник/Переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати/надавати якийсь із вказаних у Розділі ІІІ документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника/Переможця та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів.Так, у складі пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» не надано копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, або лист-роз’яснення в довільній формі чим не дотримано вимоги пункту 1.3.3 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.01.2020 № 2В-2-20 (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.03.2020 № 6039-р/пк-пз, тендерні пропозиції ТОВ «БУД СЕРВІС ГРУП», ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», ТОВ «Дорожнє підприємство «Магістраль», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», ТОВ «Данко», ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2020 № 2В-4-20, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2020, договір від 22.04.2020 № 543Т-20. . За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 2.3 Розділу 5 ТД, у разі якщо Учасник/Переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати/надавати якийсь із вказаних у Розділі ІІІ документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника/Переможця та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів.Так, у складі пропозиції ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» не надано копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, або лист-роз’яснення в довільній формі чим не дотримано вимоги пункту 1.3.3 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВАТ ДАК «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником
Період усунення порушень: 02.06.2020 12:56 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби Олександру Карабанову Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003915-c Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Київський облавтодор») копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, або листа-роз’яснення в довільній формі згідно положень п.1.3.3 розділу ІІІ та п. 2.3 розділу V тендерної документації (далі – ТД) пояснюємо та заперечуємо наступне: Загальними вимогами п. 1.3.3 ч.1 розділу ІІІ ТД передбачено надання переможцем копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності та в цьому ж пункті ТД ця вимога конкретизована, а саме - якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, з урахуванням визначеного Замовником предмету закупівлі. В даному випадку мова іде про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/- Переяслав - Хмельницький км 0+000 - км 38+690). Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (надалі – Закон), ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. За п.11 ч.1 ст. 1 Закону, видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Посилаючись на п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону, ліцензійні умови - нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Разом з цим, за положеннями ст. 7 Закону, встановлено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, до якого не входить вид господарської діяльності з надання послуг по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг за визначенням СОУ 42.1-37641918-105:2013. В СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» зазначається, що роботи (послуги) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587, зимове утримання згідно з ПГ.1-218-118, а також інженерно-технічні та аварійні роботи. Експлуатаційне утримання направлене на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України «Про автомобільні дороги України», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух». Враховуючи вищенаведене, відповідно до діючого законодавства, експлуатаційне утримання автомобільних доріг не визначено як вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Таким чином ДП «Київський облавтодор» жодним чином не порушив вимог ТД і надав повний необхідний пакет документів Учасника-переможця. Вимоги п. 2.3 розділу V ТД в даному випадку не розповсюджуються на п. 1.3.3 розділу ІІІ ТД, оскільки вони визначені Замовником для отримання повної і об’єктивної інформації у тендерних пропозиціях стосовно Учасників та Переможця процедури закупівлі, а не для підтвердження загальнодоступних законодавчих та нормативних актів щодо ліцензування господарської діяльності підприємств відносно конкретного предмету закупівлі визначеного Замовником. Тобто, на підставі вищезазначеного, Замовник прийняв правомірне та обгрунтоване рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації і як наслідок уклав договір з Учасником-переможцем, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію. Просимо розглянути та врахувати надані Замовником аргументовані пояснення та заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003915-c, для можливості подальшого продовження реалізації основної мети закупівлі послуг по забезпеченню експлуатаційного утримання та безперервного і безпечного руху на автомобільній дорозі державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/- Переяслав - Хмельницький км 0+000 - км 38+690.
Дата публікації звіту: 05.06.2020 10:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 26.10.2020 15:52