-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясо (М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена)
Завершена
357 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 196.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 196.50 UAH
Номер:
5d01bdc6bd784d0396027948c880a99c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2020 00:00
Період моніторингу:
08.05.2020 11:50 - 30.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2020 №23
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-01-21-002572-a 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (лот 1, лот 2 та лот 3), протоколи засідань тендерного комітету від 10 лютого 2020 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договори поставки від 25 лютого 2020 року №24 (лот 1), №26 (лот 2) та №25 (лот 3), пояснення від 13 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 24 лютого 2020 року №3447-р/пк-пз, №3454-р/пк-пз та №3435р/пк-пз.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого визначено переможцем торгів (лот 1), (лот 2) та (лот 3), вимогам тендерної документації в частині ненадання:
- копій усіх сторінок паспорту керівника учасника (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт (пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (лот 1, лот 2 та лот 3) як такі, що не відповідають умовам тендерної документації та уклав з ним договори поставки від 25 лютого 2020 року №24 (лот 1), №26 (лот 2) та №25 (лот 3).
Період усунення порушень:
18.05.2020 15:13 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2020 15:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду
Дата публікації:
29.05.2020 15:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» не погоджується із висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, вважаємо його необґрунтованим, прийнятим з формальних підстав, в результаті невірного застосування нормативно-правових актів, що порушує права й законні інтереси Замовника. Окрім того, висновок підлягає скасуванню по причині невідповідності фактичним обставинам та покладанню обов’язку по вчиненню дій, щодо зобов`язання розірвати договір, не конкретизувавши правові норми та обставини які дозволяють їх застосування. Тому, відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено в суді.
Дата публікації звіту:
25.05.2020 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
aec28bbcff14478296aff749d1d87b4e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.05.2020 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (м'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-21-002572-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 10 лютого 2020 року (лот 1, 2 та 3), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації в частині завантаження файлів з копією усіх сторінок паспорту керівника учасника?
- пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт?
2. Чому не дотримано вимогу частини першої статті 32 Закону, в частині ненадання відповіді на вимогу про надання інформації по пропозиції переможця торгів, яка розміщена учасником закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд» в електронній системі закупівель 17 лютого 2020 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
186ace3b56094a8782846fe55e705475
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
13.05.2020 14:45
Опис:
лист №112 від 13.05.2020 з додатками;
лист №113 від 13.05.2020 з додатками;
лист №114 від 13.05.2020 з додатками;