• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

водопостачання; водовідведення; стоки

Кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

1 631 712.00 UAH з ПДВ
Номер: cfc588aabdf643e89ae6ee6c6a9cf2bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-28-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2020 12:27 - 19.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.01.2020 №5 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 28.01.2020 №5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2020-01-21-002061-c 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог Порядку №454. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 07 лютого 2020 року замовником на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання від 06 лютого 2020 року №12) відмінено торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І.Ющенка Вінницької обласної Ради» (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), протокол засідання тендерного комітету від 21 січня 2020 року №2/1 та пояснення від 31 січня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454), визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Проте, замовником зазначено код предмета закупівлі водопостачання, водовідведення, стоки - ДК 021:2015: 65100000-4 - «Послуги з розподілу води та супутні послуги». При цьому, Єдиний закупівельний словник містить код 65110000-7 – «Розподіл води» розділу «Комунальні послуги» та код 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод» розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля». Отже, замовником порушено вимоги розділу II. Порядку №454. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 07 лютого 2020 року замовником на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання від 06 лютого 2020 року №12) відмінено торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень: 14.02.2020 09:26 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 09:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту: 14.02.2020 10:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 14.02.2020 14:19

Запити/Пояснення