• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Курятина (м’ясо курки) охолоджене, тушки курей (код за ДК 021:2015-15110000-2 м’ясо)

Торги відмінено

552 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 525.00 UAH
Номер: 86b8cabb81f24a05bd679414258541e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 25.02.2020 11:06 - 18.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2020 № 08-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.02.2020 № 08-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-20-005094-c від 20.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 68) 458-63-57, germannata01@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог Тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) закупівель на 2020 рік Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.01.2020 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ЛТД» (далі – ТОВ «КРАМАР ЛТД»); тендерну пропозицію Фізичної-особи підприємця Мельничука Юрія Анатолійовича (далі – ФОП Мельничук Юрій Анатолійович); протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 25.02.2020 № 4/25.02, від 25.02.2020 № 5/25.02, від 25.02.2020 № 6/25.02, від 02.03.2020 № 1/02.03.2020; повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2020. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ФОП Мельничук Юрій Анатолійович в складі тендерної пропозиції не надано документів, передбачених - підпунктами 1.5 та 1.6 пункту першого «Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази», підпунктом 3.1 пункту третього «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 2 до Тендерної документації; - пунктами п’ятим, шостим, восьмим, дев’ятим Розділу ІІІ «Документи що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку № 2 до Тендерної документації; - також не надано документу, передбаченого пунктом четвертим Розділу «Інші документи» Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме: технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару (Відповідно до додатку № 3 підписана та завірена печаткою учасника торгів(за наявністю)). Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мельничука Юрія Анатолійовича не відповідає умовам підпунктів 1.5 та 1.6 пункту першого «Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази», підпункту 3.1 пункту третього «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям»; пунктів п’ятого, шостого, восьмого, дев’ятого Розділу ІІІ «Документи що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»; пункту четвертого Розділу «Інші документи» Додатку № 2 до Тендерної документації. Однак, протоколом засідання Тендерного комітету Замовника від 25.02.2020 № 6/25.02, ФОП Мельничука Юрія Анатолійовича визнано переможцем та 25.02.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 12.03.2020 12:26 - 27.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2020 12:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 16.03.2020 12:18