• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене

Завершена

2 620 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 102.90 UAH
Номер: 817fa4c56f5c4e43968a6e51c4dc497a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.03.2020 18:53 - 16.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.03.2020 № 66 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.03.2020 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2020-01-18-000086-b 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 4 статті 28 Закону. За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-01-18-000777-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація замовника, реєстр тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.02.2020, протоколи (рішення) замовника від 07.02.2020, 11.02.2020, 21.02.2020, підписані Уповноваженою особою замовника, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2019, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2020 №3777-р/пк-пз та від 17.03.2020№5104-р/пк-пз, договір-68 ПХ/вт від 20.03.2020, відповіді замовника від 01.04.2020 на питання до пояснення. Відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону моніторинг закупівлі щодо питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 17.03.2020№5104-р/пк-пз не проводився. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції учасника-переможця Приватне підприємство «АЛВІС КР» (далі – ПП «АЛВІС КР») на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 21.02.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника ПП «Регіон-А», яка правомірно відхилена як така, що не відповідала умовам тендерної документації, відбувся 11.02.2020 року. Так, за нормами частини 4 статті 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Однак замовником не було додержані вищезазначені вимоги: Закон зобов’язує замовника аргументувати необхідність продовження строку. В електронній системі закупівель 22.02.2020 уповноваженою особою був оприлюднений Протокол (рішення) Замовника від 21.02.2020 у якому зазначено, що термін розгляду тендерної пропозиції ПП «АЛВІС КР» продовжувався відповідно до частини 4 статті 28 Закону, та в якому не було наведено аргументів для подовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. В даному випадку, замовник проігнорував необхідність аргументованого повідомлення учасників про причини подовження строку, порушуючи основні принципи здійснення процедури. Водночас, моніторингом установлено, що 22.02.2020 замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ПП «АЛВІС КР». Згідно з частиною 2 статті 32 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» від 25.02.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яку колегією АМКУ прийнято до розгляду. Частиною 8 статті 18 Закону визначено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги. Колегією АМКУ від 17.03.2020 прийнято Рішення №5104-р/пк-пз, яким ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у задоволенні скарги відмовлено. Отже перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 цього Закону, продовжується аргументовано з 18.03.2020 року. Проте, на порушення вимог частини другої статті 32 Закону на 5-й день (20.03.2020) між Замовником та ПП «АЛВІС КР укладено Договір №68-ПХ/вт. Таким чином, з урахуванням термінів, визначених частиною 8 статті 18, частиною 2 статті 32 Закону, договір про закупівлю з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт від 20.03.2020 замовником укладено до перебігу строків, тобто раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір укладений з порушенням строків, установлених частиною другою статті 32 цього Закону (з урахуванням норми частини 8 статті 18) є нікчемним.
Період усунення порушень: 14.04.2020 19:57 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2020 19:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: договір розірвано без виконання
Дата публікації звіту: 22.04.2020 22:55

Запити/Пояснення