• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний з борошна 1 гат., формовий; хліб житньо-пшеничний, формовий; пряники заварні вагові

Завершена

1 479 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 395.50 UAH
Номер: d49fa4d8e0f847beab9d8fe408db53bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.05.2020 12:51 - 26.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.04.2020 № 84 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ даток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.04.2020 № 84 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 34 UA-2020-01-18-000277-с 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, питання оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції учасників ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1", ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ», ФОП Нестерова А.С., рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №5462-р/пк-пз від 23.03.2020 року, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2020, 21.02.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.03.2020 №69-ПХ/вт. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 із змінами (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" встановлено, що на порушення вимог Додатку 4 тендерної документації учасником не надано гарантійний лист рекомендованого змісту та на порушення вимог Додатку 5 тендерної документації надано не заповнену власним описом таблицю щодо пряників заварних вагових, не надано експертні висновки на товар. На порушення вимог Додатку 3 тендерної документації учасником не надано копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015). Згідно протоколу тендерного комітету Замовника від 10.02.2020 тендерну пропозицію ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" правомірно відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Водночас, моніторингом установлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ» у протоколі (рішенні) Замовника від 21.02.2020 зазначено, що термін розгляду пропозиції продовжувався відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проте, Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення щодо аргументованого продовження строку розгляду тендерних пропозицій з викладенням відповідних аргументів, чим не дотримано вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Період усунення порушень: 25.05.2020 09:59 - 09.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2020 09:59

Запити/Пояснення