-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кавовий напій розчинний фасований 1/0,1 кг; чай чорний байховий фасований 1/0,1 кг
Завершена
451 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 255.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 255.80 UAH
Номер:
e2aec8186aea4bd6b4937f5569cbb67b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2020 00:00
Період моніторингу:
16.03.2020 17:37 - 07.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.03.2020 № 57
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5
UA-2020-01-18-000085- b 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норми частини четвертої, частини шостої статті 28 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10, частини першої статті 32 Закону
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Замовника про закупівлю, річний план UA-P-2020-01-18-000773-b, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 04.02.2020, тендерні пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛВІС КР» (далі Переможець), ФОП «МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІВНА», ФОП «ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА», ФОП «Реут Андрій Олександрович», фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович, протоколи (рішення) Замовника про відхилення пропозиції учасників від 10.02.2020 (оприлюднені 11.02.2020), протокол (рішення) Замовника про відхилення пропозиції учасника від 21.02.2020 (оприлюднений 22.02.2020), протокол (рішення) Замовника від 21.02.2020 щодо учасника ФОП «Реут Андрій Олександрович», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 22.02.2020, договір від 05.03.2020 № 57-ПХ/вт.
Відповідно до норми частини четвертої статті 28 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Крім того, згідно з вказаною частиною статті 28 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, а у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник повинен оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Проте, моніторингом установлено, що на порушення припису частини четвертої статті 28 Закону розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Реут Андрій Олександрович» проведено з порушенням встановленого строку, а саме: розгляд тендерної пропозиції цього учасника призначено 11.02.2020, що підтверджується оприлюдненням електронною системою закупівель файлу «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» відносно даного учасника. Розгляд пропозицій учасника здійснено 21.02.2020, тобто строк розгляду становить 8 робочих днів, що підтверджується протоколом (рішенням) Замовника від 21.02.2020. При цьому, Замовник не оприлюднив повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, а у протоколі від 21.02.2020 зазначив про те, що термін розгляду пропозиції продовжувався відповідно до частини 4 статті 28 Закону. Рішенням Замовника від 21.02.2020 тендерна пропозиція учасника ФОП «Реут Андрій Олександрович» відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наступною тендерною пропозицією, що вважається найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція учасника торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛВІС КР». Розгляд тендерної пропозиції здійснено 21.02.2020 року, що підтверджується протоколом (рішенням) Замовника від 21.02.2020 року. Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником, але на порушення вимог частини шостої статті 28 Закону не прийнято рішення про визнання цього учасника переможцем. Частиною першою статті 32 Закону встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця.
Частиною першою статті 31 Закону визначено, що Замовник відміняє торги у разі, зокрема порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Згідно з частиною першою статті 10 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені норми Закону є імперативними.
Період усунення порушень:
26.03.2020 11:48 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2020 11:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради на висновки ДАСУ про виявлені порушення за результатами моніторингу закупівлі та зобов’язання з їх усунення повідомляє наступне (в доданому файлі)
Дата публікації звіту:
14.04.2020 14:56