-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер:
d0f0bd16723b4256845d22ad8dd82dba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-24-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2020 00:00
Період моніторингу:
24.02.2020 17:27 - 17.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2020 №9
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2020 №9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-01-17-003067-b 17.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питань щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік комунального закладу «Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Обрій» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), тендерну пропозицію ТОВ «Нафтогруппа-2005» (лот 1), протокол засідання тендерного комітету від 11 лютого 2020 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 лютого 2020 року №4270 та пояснення від 26 лютого 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) замовником не накладено кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-17-003067-b.
Крім того, установлено, що замовником на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону не розміщено в електронній системі закупівель перелік змін, що вносились до тендерної документації.
Період усунення порушень:
04.03.2020 17:15 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2020 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку моніторингу закупівель UA-2020-01-17-003067-b – Дизельне пальне, щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель повідомляємо, що нами прийнято рішення щодо розірвання договору з ТОВ «Нафтогруппа-2005». Після підписання додаткової угоди про розірвання договору, даний документ буде оприлюднений на електронному майданчику закупівель.
Дата публікації звіту:
11.03.2020 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
a4f5d23140804ff19388f11bfa40108f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.02.2020 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-003067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2020-01-17-003067-b не накладено кваліфікованого електронного підпису?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e7131395889e4bc1aae79895da5030fd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.02.2020 14:18
Опис:
Надаємо пояснення на запитання в рамках проведеного моніторингу дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-003067-b) . У зв’язку з тим, швидкість інтернету (5 мБ в секунду) дуже часто він дає збій або взагалі відсутній . Під час оголошення процедури закупівлі відбувся збій системи, що призвело до не накладання ЄЦП, а в подальшому система дала змогу продовжувати процедуру закупівлі.
В подальшому ми накладали кваліфікований електронний підпис на тендерну документацію, протокол розкриття, договір .