• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Великовантажні мототранспортні засоби (Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Cargo 1833 або еквіваленту)

Завершена

4 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 000.00 UAH
Номер: 3750506d01fc462184f386b845c3fb73
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-10-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 10.04.2020 15:49 - 05.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.04.2020 № 23 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.04.2020 № 23 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-01-16-001025-b, інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020). За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020); дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» (із змінами) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020); розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-01-16-001025-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 16.01.2020 № 2; тендерна документація зі змінами, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 17.01.2020 № 3; перелік змін до тендерної документації; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Торгівельно-сервісна компанія», ТОВ «Автоград 2007» та ТОВ «Укрспецтехінвест»; протокол засідання тендерного комітету від 19.03.2020 № 38; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Торгівельно-сервісна компанія»; договір від 03.04.2020 № 95; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення від 16.04.2020, отримане від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель (в тому числі протокол засідання тендерного комітету від 16.04.2020 № 49). Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020) тендерну пропозицію ТОВ «Укрспецтехінвест» неправомірно відхилено через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 цього Закону, та через невідповідність його пропозиції умовам тендерної документації. Так, у протоколі розгляду тендерних пропозицій, який розміщений в електронній системі закупівель, зазначено, що відгук щодо виконання аналогічного договору, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецтехінвест», не містить інформації щодо відсутності обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецтехінвест» надано відгук від КП «Харківводоканал» від 13.02.2020 № 13-02/14 в якому зазначається наступне: «Договір виконано в повному обсязі у встановлений Договором термін, зауважень до виконаного Договору не маємо.», а також «Під час здійснення поставки товару, ТОВ «УКРСПЕЦТЕХІНВЕСТ» дотримано умов договору в частині відповідності товару, що постачався вимогам КП «Харківводоканал», технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримано строків постачання товару.» Так, відповідно до п.1.4.4. ч. 1 р.1 тендерної документації позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Тобто, саме зміст зазначено відгуку підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Крім того, умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. У протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовником зазначається, що ТОВ «Укрспецтехінвест» не надано витяг із установчих документів учасника, що містить інформацію про повноваження (функції, тощо) уповноваженої особи. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецтехінвест» надано файл «5-Інші.pdf», який містить протокол загальних зборів учасників ТОВ «Укрспецтехінвест» від 04.02.2020 № 52 відповідно до якого підтверджено повноваження (функції, тощо) директора щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 27.04.2020 16:06 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку. На Ваш запит від 27.04.2020 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Великовантажні мототранспортні засоби (Дорожній пилосмок на базі автомобіля FordCargo 1833 або еквіваленту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-16-001025-b) надаємо аргументовані заперечення до висновку: 1. Стосовно відповідності учасника умовам тендерної документації: Відповідно до частини 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: -інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону (згідноДодатку 1 цієї документації); -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); -документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме документом електронної банківської гарантії у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify; -документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю*; - довідкою в довільній формі, про те, що до учасника за останні три роки не застосовувалися оперативно-господарські санкції; - іншою інформацією, що передбачена згідно цієї тендерної документації. *Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу згідно чинного законодавства. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції. Учасником ТОВ «Укрспецтехінвест» у складі документів тендерної пропозиції не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи. Згідно статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут. Згідно умов тендерної документації на підтвердження повноважень разом з вищепереліченими документами вимагалося надання витягу з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Тобто разом з копією розпорядчого документу - протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Укрспецтехінвест» від 04.02.2020 № 52, Учасник ТОВ «Укрспецтехінвест» мав надати ВИТЯГ З УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ – тобто зі статуту. Таким чином учасником ТОВ «Укрспецтехінвест», ( так як в цьому випадку учасником є товариство з обмеженою відповідальністю) всупереч вимогам тендерної документації не було надано саме ВИТЯГУ з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Окремо звертаємо Вашу увагу, що згідно умов тендерної документації вимагалося надання ВИТЯГУ з установчого документу, а не самого документу. Отже учасник ТОВ «Укрспецтехінвест» не виконав даної умови тендерної документації і його пропозиція підлягала відхиленню згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Стосовно відповідності учасника кваліфікаційним критеріям повідомляємо наступне: Відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання документально підтверджено інформації щодо відповідності їх наступним кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору, що підтверджує постачання такого товару за вищевказаним відгуком. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар – Вантажні мототранспортні засоби. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяг поставленого товару в грошовому еквіваленті, ступінь виконання договору у відсотковому вимірі (у разі якщо учасником у складі тендерної пропозиції надається кілька договорів, інформація зазначається по кожному із договорів окремо). *Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Крім того, згідно п. 1.4.4. частини 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І тендерної документації, позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виготовлення та/або здійснення поставки товару, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків постачання товару. Наданий учасником ТОВ «Укрспецтехінвест» відгук КП «Харківводоканал» від 13.02.2020 року № 13-02/14 підписаний Першим заступником Генерального директора О.М. Коваленко. Проте згідно відомостей, наявних у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань єдиним законним підписантом вказаного коммунального підприємства є генеральний директор Панов Віталій Володимирович; в той самий час будь-яких документів, що підтверджують право підпису у його заступника О.М. Коваленко (наприклад, наказу, доручення, довіреності, тощо) у складі документів тендерної пропозиції не надано. Тобто даний позитивний відгук підписано не уповноваженою особою і відповідно він взагалі не може братися Замовником до уваги, як документ тендерної пропозиції, надання якого вимагалося згідно умов тендерної документації. Таким чином даний документ суперечить вимогам тендерної документації, а пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зауважимо, що учасник, пропозиція якого булла відхилена, не скористався своїм правом на оскарження нашого рішення в Антимонопольний Комітет України, тим самим погодившись з нашими висновками щодо невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 04.05.2020 17:15

Запити/Пояснення