• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (яловичина, курятина, печінка)

Завершена

401 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 007.50 UAH
Номер: b4e8acf4c63c40ed8acdea8491649dc2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.04.2020 12:41 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2020 № 70 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-17-002342-b 17.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та накладення на них електронного цифрового підпису встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Дошкільний навчальний заклад № 1 м. Новояворівська (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Поронюк Богдан Юрійович (далі – ФОП Поронюк Б.Ю.); повідомлення про намір укласти договір; протокол від 05.02.2020 № 7, договір про закупівлю від 17.02.2020 № 14 (далі – Договір № 14). Відповідно до статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі оголошення про проведення процедури. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490) визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку № 490. Також відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 при оприлюдненні в електронній системі закупівель форми оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-01-17-002342-b ) на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Крім того, Замовником не накладено цифровий електронний підпис на тендерну документацію при її опублікуванні. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вказано лише «Пропозиції повинні бути подані в електронному вигляді не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні торгів, з урахуванням вимог цієї документації). Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK 1-3_1 (відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на дрокументах, що підлягають оприлюдненню) - підтвердилася.
Період усунення порушень: 29.04.2020 08:47 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2020 08:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про результати розгляду висновку Державна аудиторської служба України Тендерний комітет ДНЗ №1 м. Новояворівська за результатами розгляду встановлених порушень законодавства у сфері закупівель щодо закупівлі ID: UA-2019-01-14-002035-c повідомляє: При проведенні закупівлі була допущена технічна помилка, а саме не накладений електронний цифровий підпис.Ця технічна помилка на процедуру і результати закупівлі не вплинули. На даному етапі відсутня технічна можливість підписати, а умови договору, який перебуває на стадії виконання не передбачає такі підстави для його розірвання. Тендерним комітетом зауваження взяті до уваги і не будуть допущенні в подальшому. У зв'язку із карантинними заходами у країні не було можливості надати відповідь вчасно.
Дата публікації звіту: 25.05.2020 14:35