-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
859f152df90e401ea0b543c3aeb3d30d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 15:18 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2020 № 262
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-01-16-001353-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами проведеного аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності оприлюднення змін до договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність оприлюднення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Військової частини 3039 Національної гвардії України (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 16.01.2020 № 2); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «РОКЧА» (код ЄДРПОУ 24057654), Товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївський хлібзавод № 1»; вимоги про усунення порушення; протоколи засідання тендерного комітету від 10.02.2020 № 8, від 17.02.2020 № 12/1, від 18.02.2020 № 13; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.03.2020; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.09.2020; договір від 02.03.2020 № 30/продовольча служба-2020, додаткова угода від 20.03.2020 № 41.
Під час проведеного моніторингу та з урахуванням пояснень, наданих Замовником, встановлено, що на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «РОКЧА» (далі – Учасник, ТОВ «ФІРМА «РОКЧА») у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документаціїнаступне.
Зокрема, згідно з вимогами Додатку № 2 тендерної документації серед документів, «які надаються Учасником для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» необхідно надати «копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі» та копію висновка санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву.
Разом з тим, в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» відсутні копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі та копія висновка санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву товару.
В поясненнях Замовника від 08.09.2020, наданих під час проведення моніторингу, зазначено, що положення Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» «не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей». При цьому також зазначено, що «Очевидно, що відносно харчових продуктів, які пропонувала до закупівлі ТОВ «ФІРМА «РОКЧА», не проводились санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Принаймні, така інформація замовнику закупівлі відома не була».
Разом з тим, тендерна пропозиція Учасника не містить документів, що підтверджують відсутність санітарно-епідеміологічних розслідувань захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей стосовно предмета закупівлі в ТОВ «ФІРМА «РОКЧА». Як наслідок, в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» відсутні документи, що підтверджують наявність підстав згідно з законодавством для відсутності та неподання вказаних висновків.
Крім того, згідно з вимогами частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.6 частини 1 Додатку № 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям учасники мали надати «копію довідки про санітарну обробку…спеціалізованого автотранспорту, який буде задіяний для виконання договірних умов».
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника зазначена довідка відсутня.
Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 18.02.2020 № 13 визнав його переможцем торгів та 02.03.2020 уклав договір № 30/продовольча служба-2020.
Період усунення порушень:
10.09.2020 15:49 - 25.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2020 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вiдповiдно Вашого висновку можемо повiдомити наступне, що на даному етапi усунення вказаного порушення можливе шляхом розiрвання договору № 30/продовольча служба-2020 вiд 02.03.2020 р., що призведе до залишення особового складу частини без хлібобулочних виробів, та порушення встановленних норм забезпечення харчуванням (загальновійськова норма №1), згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 р. №426 (зі змінами та доповненнями), що призведе до неможливостi виконання, вiдповiдно до покладених на вiйськову частину 3039 Нацiональноi гвардii України законом, завдань та функцiй, таких як: охорона життя, прав, свобод i законних iнтepeciв держави вiд злочинних та iнших протиправних дій, забезпечення громадської безпеки та oxopoни, забезпечення захисту громадян, суспiльства вiд посягань; участь в охороні громадського порядку, у тому числi пiд час проведення зборiв, мiтингiв, вуличних походiв, демонстрацiй, iнших масових заходiв; вживати заходiв, спрямованих на запобiгання, виявлення кримiнальних (адмiнiстративних) правопорушенъ; забезпечення охорони об'ектiв, що охороняються Нацiональною гвардiєю України; забезпечення охорони спецiальних вантажiв, у тому числi ядерних матерiалiв, пiд час їх перевезення територiєю України; забезпечення охорони органiв державної влади, здiйснення заходiв державноi охорони органiв державноi влади та посадових осiб, а також участь в oxopoнi громадського порядку пiд час офiцiйних вiзитiв та iнших заходiв за участю посадових осiб України та iноземних держав, щодо яких здiйснюється державна охорона на територiї Украiни; вжиття заходiв щодо припинення дiяльностi незаконних воєнiзованих або збройних формувань (груп), терористичних організацій, органiзованих груп та злочинних органiзацiй; участь в антитерористичних операцiях; вживання заходiв щодо затримання осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi кримiнального правопорушення, осiб, якi вчинили втечу з мiсць позбавлення волi, дезертирiв; надання допомоги в лiквiдацiї наслідків природних, техногенних, екологiчних катастроф; участь у заходах, пов'язаних з вирішенням збройних конфлiктiв та iнших провокацiй на державному кордонi, а також у заходах щодо недопущення масового переходу державного кордону з територiї сумiжних держав; участь у мiжнародному спiвробiтництвi, мiжнародних операцiях з пiдтримання Миру та безпеки на пiдставi мiжнародних договорiв, згода на обов'язковiсть яких надана Верховною Радою України, у порядку i на умовах, визначених законами України; участь у вiдновленнi конституцiйного правопорядку, порушеного при спробах захоплення державної влади чи змiни конституцiйного ладу шляхом насильства, а також у вiдновленнi дiяльностi органiв державної влади, органiв мiсцевого самоврядування, порушеної в результатi здiйснення протиправних дiй, у тому числi на пiдгрунтi мiжнацiональних i мiжконфесiйних конфлiктiв; пiдтримання або вiдновлювання правопорядку у районах виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру (стихiйного лиха, катастроф, особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій тощо), що створюють загрозу життю i здоров'ю значних верств населення тощо), припинення протиправних дiй у разi захоплення важливих об'єктiв або мiсцевостей, що загрожує безпецi громадян i порушує нормальну дiяльнiсть органiв державної влади та органiв мiсцевого самоврядування; протидiя масовим заворушенням; ведення воєнних (бойових) дiй у разi збройного конфлiкту чи загрози нападу на Україну; виконання завдання територiальної оборони; участь у припиненнi групових протиправних дiй осiб, узятих пiд варту, засуджених, а також у лiквiдацiї їх наслiдкiв в установах попереднього ув'язнення, виконання покарань.
Додатково iнформуемо Вас, що командуванням вiйськовоi частини 3039 Нацiональноi гвардiї України прийнято рiшення, що закупiвля за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15811100-7 Хліб: хліб з борошна пшеничного першого ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку) на 2020 piк буде здiйснена за процедурою – вiдкритi торги, орiєнтовний початок проведення процедури закупiвлi – 15 вересня 2020 року. Після проведення процедури закупівлі договір № 30/продовольча служба-2020 вiд 02.03.2020 р. буде розірвано.
Дата публікації звіту:
15.09.2020 15:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.11.2020 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
49caf4d0ad674e77b6090f9b73cf4632
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2020 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції завантажують файли з «інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 тендерної документації». Зокрема, для підтвердження відповідності продукції за показниками якості та безпеки вимогам національних стандартів учасники надають «копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі». Також у складі тендерної пропозиції учасники надають інформаційну довідку про виробника продукції з інформацією щодо «номера та дати висновка санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництво товару» та копію зазначеного висновка.
Учасник ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» у складі тендерної пропозиції надав «Інформаційну довідку про виробника продукції, яка пропонується до постачання» від 30.01.2020 № 15 (файл «Довідка про виробника.pdf»), в якій відсутня інформація щодо номера та дати висновка санітарно-епідеміологічної експертизи на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву товару. Крім того, у складі його тендерної пропозиції відсутні копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі, та на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву товару.
2. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасники серед інших документів надають копію довідки про санітарну обробку спеціалізованого автотранспорту, який буде задіяний для виконання договірних умов.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо пояснити, якими документами тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» підтверджено проходження санітарної обробки спеціалізованого автотранспорту, який буде задіяний для виконання договірних умов, та на якій підставі не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» у зв’язку з відсутністю висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі, та на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву товару.
У випадку посилання на «Інформаційну довідку про виробника продукції, яка пропонується до постачання» від 30.01.2020 № 15, надану ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» (файл «Довідка про виробника.pdf»), пропонуємо надати документи, що підтверджують необов’язковість проведення відповідної санітарно-епідеміологічної експертизи з урахуванням вимог та умов Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8dcf6d0ba9754bc096363bb4eb3a0d01
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації (затверджено протоколом засідання тендерного комітету №57 від 08.09.2020 р.)
Дата опублікування:
08.09.2020 15:49
Опис:
Південним офісом Держаудитслужби, в рамках проведення моніторингу закупівлі код ДК 021-2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», ідентифікатор UA-2020-01-16-001353-c, 03.09.2020 р. розміщено запит про надання пояснень.
У відповідь на вказаний запит повідомляємо наступне.
1. Щодо обробки автотранспорту.
У запиті Південний офіс Держаудитслужби пропонує пояснити, якими документами тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» підтверджено проходження санітарної обробки спеціалізованого автотранспорту, який буде задіяний для виконання договірних умов.
Дійсно, пунктом 1.6. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копію довідки про санітарну обробку та копію свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого автотранспорту, який буде задіяний до виконання договірних умов.
Натомість ТОВ Фірма «Рокча» у складі своєї тендерної пропозиції надано санітарний паспорт на транспортний засіб. В свою чергу, компетентний орган має право видати санітарний паспорт на транспортний засіб лише у випадку проведення санітарної обробки такого транспортного засобу відповідно до вимог чинного законодавства.
Отже, наданий учасником ТОВ Фірма «Рокча» санітарний паспорт підтверджує факт санітарної обробки транспортного засобу.
2. Щодо відсутності висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі, та на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву товару.
Так, у запиті ставиться питання, а саме: на якій підставі не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» у зв’язку з відсутністю висновків санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, яка є предметом закупівлі, та на діючий об’єкт (виробничі потужності) по виробництву товару. У випадку посилання на «Інформаційну довідку про виробника продукції, яка пропонується до постачання» від 30.01.2020 № 15, надану ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» (файл «Довідка про виробника.pdf»), пропонуємо надати документи, що підтверджують необов’язковість проведення відповідної санітарно-епідеміологічної експертизи з урахуванням вимог та умов Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Відповідно до ст. 1¹ Закону України від 24.02.1994 р. № 4004-ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі – Закон № 4004) положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Очевидно, що відносно харчових продуктів, які пропонувала до закупівлі ТОВ «ФІРМА «РОКЧА», не проводились санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Принаймні, така інформація замовнику закупівлі відома не була.
Згідно з ч. 4 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) в редакції, чинній на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «РОКЧА» не було відхилено через відсутність висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки вони є документами, що не передбачені законодавством, враховуючи вищенаведені положення Законів №№ 922 та 4004.
Номер:
4c5f465759954a96846ca70fa2e06a1a
Назва:
Щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Дата опублікування:
15.09.2020 15:18
Опис:
Вiдповiдно Вашого висновку можемо повiдомити наступне, що на даному етапi усунення вказаного порушення можливе шляхом розiрвання договору № 30/продовольча служба-2020 вiд 02.03.2020 р., що призведе до залишення особового складу частини без хлібобулочних виробів, та порушення встановленних норм забезпечення харчуванням (загальновійськова норма №!), згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 р. №426 (зі змінами та доповненнями), що призведе до неможливостi виконання, вiдповiдно до покладених на вiйськову частину 3039 Нацiональноi гвардii України законом, завдань та функцiй, таких як: охорона життя, прав, свобод i законних iнтepeciв держави вiд злочинних та iнших протиправних дій, забезпечення громадської безпеки та oxopoни, забезпечення захисту громадян, суспiльства вiд посягань; участь в охороні громадського порядку, у тому числi пiд час проведення зборiв, мiтингiв, вуличних походiв, демонстрацiй, iнших масових заходiв; вживати заходiв, спрямованих на запобiгання, виявлення кримiнальних (адмiнiстративних) правопорушенъ; забезпечення охорони об'ектiв, що охороняються Нацiональною гвардiєю України; забезпечення охорони спецiальних вантажiв, у тому числi ядерних матерiалiв, пiд час їх перевезення територiєю України; забезпечення охорони органiв державної влади, здiйснення заходiв державноi охорони органiв державноi влади та посадових осiб, а також участь в oxopoнi громадського порядку пiд час офiцiйних вiзитiв та iнших заходiв за участю посадових осiб України та iноземних держав, щодо яких здiйснюється державна охорона на територiї Украiни; вжиття заходiв щодо припинення дiяльностi незаконних воєнiзованих або збройних формувань (груп), терористичних організацій, органiзованих груп та злочинних органiзацiй; участь в антитерористичних операцiях; вживання заходiв щодо затримання осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi кримiнального правопорушення, осiб, якi вчинили втечу з мiсць позбавлення волi, дезертирiв; надання допомоги в лiквiдацiї наслідків природних, техногенних, екологiчних катастроф; участь у заходах, пов'язаних з вирішенням збройних конфлiктiв та iнших провокацiй на державному кордонi, а також у заходах щодо недопущення масового переходу державного кордону з територiї сумiжних держав; участь у мiжнародному спiвробiтництвi, мiжнародних операцiях з пiдтримання Миру та безпеки на пiдставi мiжнародних договорiв, згода на обов'язковiсть яких надана Верховною Радою України, у порядку i на умовах, визначених законами України; участь у вiдновленнi конституцiйного правопорядку, порушеного при спробах захоплення державної влади чи змiни конституцiйного ладу шляхом насильства, а також у вiдновленнi дiяльностi органiв державної влади, органiв мiсцевого самоврядування, порушеної в результатi здiйснення протиправних дiй, у тому числi на пiдгрунтi мiжнацiональних i мiжконфесiйних конфлiктiв; пiдтримання або вiдновлювання правопорядку у районах виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру (стихiйного лиха, катастроф, особливо великих пожеж, застосування засобів ураження, пандемій тощо), що створюють загрозу життю i здоров'ю значних верств населення тощо), припинення протиправних дiй у разi захоплення важливих об'єктiв або мiсцевостей, що загрожує безпецi громадян i порушує нормальну дiяльнiсть органiв державної влади та органiв мiсцевого самоврядування; протидiя масовим заворушенням; ведення воєнних (бойових) дiй у разi збройного конфлiкту чи загрози нападу на Україну; виконання завдання територiальної оборони; участь у припиненнi групових протиправних дiй осiб, узятих пiд варту, засуджених, а також у лiквiдацiї їх наслiдкiв в установах попереднього ув'язнення, виконання покарань.
Додатково iнформуемо Вас, що командуванням вiйськовоi частини 3039 Нацiональноi гвардiї України прийнято рiшення, що закупiвля за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15811100-7 Хліб: хліб з борошна пшеничного першого ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку) на 2020 piк буде здiйснена за процедурою – вiдкритi торги, орiєнтовний початок проведення процедури закупiвлi – 15 вересня 2020 року. Після проведення процедури закупівлі договір № 30/продовольча служба-2020 вiд 02.03.2020 р. буде розірвано.