• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15110000-2 - М'ясо: Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку; Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване; Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15110000-2 - М'ясо: Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку; Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване; Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунк

Торги відмінено

3 731 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 545.00 UAH
Номер: dfd781dea8b54f2fb2b8fb195f6f76da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-07-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.02.2020 10:52 - 03.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.02.2020 Одеса № 41 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.02.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 07.02.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.02.2020 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5. UA-2020-01-16-000492-c 16.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vasilvasil77@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 4 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету 15.01.2020. За результатами моніторингу встановлено, що 16.01.2020 Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів та ТД за номером ІD: UA-2020-01-16-000492-c на придбання товару – «Лот 1. Код 15111000-9 Яловичина першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку; Лот 2. Код 15112000-6 Філе куряче (натуральний напівфабрикат) охолоджене першої категорії, фасоване; Лот 3. Код 15114000-0 Печінка яловича першої категорії охолоджена в натуральних напівфабрикатах (великих шматках) 1 ґатунку» (ДК 021:2015: 15110000-2 - М'ясо), очікуваною вартістю 3 731 000,00 гривень. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 731 000,00 грн додатково не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 16.01.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 26,7269 грн/1 євро, відповідно очікувана вартість закупівлі товару – «м'ясо» перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 554 677,7 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами моніторингу автоматичний індикатор ризику RISK1-2_1 підтверджено.
Період усунення порушень: 10.02.2020 17:00 - 25.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2020 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеської області 16.01.2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з орієнтовною вартістю 3 731 000,00 грн (№ оголошення UA-2020-01-16-000492-c), що за курсом валют, на момент публікації оголошення, становила більше, ніж 133 тисячі євро, що суперечить вимогам частини першої та частини четвертої статті 10 Закону про Публічні закупівлі (Відкриті торги з пулікацією англійскою мовою). Тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області у зв'язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийняв рішення (протокол № 307 від 10.02.2020 року) про відміну торгів.
Дата публікації звіту: 10.02.2020 18:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 11.02.2020 08:49