• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (паливо)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: e6a08add865d4249b6838c51f70222a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-26-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 26.02.2020 14:58 - 19.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.02.2020 № 11 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.02.2020 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-01-16-000253-c 16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 4 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Міськсвітло» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 06.02.2020 б/н, від 10.02.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», ТОВ «ВОГ КАРД», укладений договір від 24.02.2020 №ШК-07529 (далі – Договір). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Між Замовником та ТОВ «ВОГ КАРД» укладено Договір. Разом з тим, Замовник не оприлюднив додаток до Договору (Специфікація товару), який відповідно до пункту 1розділу ХІІ Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 04.03.2020 10:28 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2020 10:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській обасті від 04.03.2020року про закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-92) іденфікатор закупівлі: UA2020-01-16-000253c КП «Міськсвітло» (далі - Замовник), надає наступні пояснення щодо виявлених моніторингом порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1.Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст..10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч.1та п.13 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п.1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючи те, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, продовжуються. Враховуючи цю обставину, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, у разі продовження, така дата буде не актуальною та не вірною. Таким чином, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. 2. Відносно не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додатку до Договору (Специфікація товару), яка є невід’ємною частиною Договору, повідомляємо, що зазначене сталося по причині технічного збою під час завантаження сканованої копії документів. А також інформуємо, що після підписання директором КП «Міськсвітло» Договору та додатку до Договору (Специфікації товару) на паперових носіях вказані документи надіслано на адресу переможця торгів (Постачальника). Скарг з боку Постачальника, щодо порушення Замовником норм чинного Законодавства не надходило. Скановану копію Специфікації до Договору від 24.02.2020року №21/20 додаємо. Водночас повідомляємо, що зазначені факти порушень будуть враховані у подальшому при формуванні нової тендерної документації.
Дата публікації звіту: 05.03.2020 13:25