-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Хліб пшеничний подовий в/г – 72 195,000 кг Хліб житньо-пшеничний – 58 508,000 кг Сухарі панірувальні фасовані – 684,50кг Булка здобна звичайна – 3 361,3 кг.
Завершена
2 087 330.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 436.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 436.65 UAH
Номер:
22326ae64c1b4b1da4e0df93ebee9ea4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2020 00:00
Період моніторингу:
27.10.2020 15:41 - 18.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-01-15-003787-c
15.01.2020 Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 02124781) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) (у редакції до 19.04.2020року), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, скаргу до процедури (UA-2020-01-15-003787-c.b1) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 25.02.2020 №3615-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідань тендерного комітету від 04.02.2020 №92, від 04.02.2020 №93, від 29.01.2020 №94, від 04.02.2020 №95, від 11.03.2020 №131, тендерні пропозиції ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1", ТОВ "КРИВОРІЖХЛІБ", ФОП Ліпатов Олексій Васильович та ФОП Нестеров Андрій Сергійович, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2020р., договір про закупівлю товарів за державні кошти від 25.03.2020р. №32ВТ, додаткову угоду від 09.09.2020р. №1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
У ході проведення моніторингу встановлено, що визначений учасник переможець торгів ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" відповідно до умов тендерної документації (додаток 1) надав від 11.03.2020р. за №209 оновлену за результатами торгів тендерну пропозицію, відповідно до якої у позиції 3 «Сухарі панірувальні фасовані» зазначив суму ПДВ у розмірі 527,27 гривень. Арифметичним підрахунком виходячи із суми ПДВ загальна вартість цього товару за одиницю буде складати відповідно 5,15 грн з ПДВ ((3463,60-527,27)/684,50)*1,2), а ні 5,06 грн як зазначено у тендерній пропозиції.
Внаслідок зазначеного до п.3.1 договору від 25.03.2020р. №32ВТ та до специфікації до договору не вірно внесена інформація щодо загальної вартості ПДВ по позиції 3.«Сухарі панірувальні фасовані» (повинно бути 577,26 грн., замість 527,27 грн). А отже, всього по загальній вартості сума ПДВ має складати 178 499,83 грн, замість 178 449,84 гривень.
Період усунення порушень:
17.11.2020 17:44 - 02.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2020 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях.
На даному етапі виявлені порушення, є такі, що неможливо усунути, а також є такими, що не становлять негативного впливу на бюджет, та не можуть бути усунені.
Зобов’язуємося в подальшому при здійсненні закупівель врахувати зауваження органу державного фінансового контролю, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення їх в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі, в майбутньому більш уважно перераховувати суми ПДВ надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата публікації звіту:
24.11.2020 16:58