• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені: Риба хек морожена, риба скумбрія морожена

Відкриті торги

Торги відмінено

437 875.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 378.75 UAH
Номер: fdbb092a975c4a089e55eef00e04daf9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 12.02.2020 11:29 - 05.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.02.2020 № 38 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-15-002818-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 січня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів дев’ятого, дванадцятого та тринадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Миколаївського вищого училища фізичної культури (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 13.01.2020 № 02 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ФОП Ковальов Михайло Сергійович (далі – ФОП Ковальов М.С.); тендерна пропозиція учасника ФОП Гречаний Сергій Юрійович (далі – ФОП Гречаний С.Ю.); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.02.2020 № 4 та від 11.02.2020 № 14 і № 15 (далі – протокол № 4, протокол № 14 та протокол № 15 відповідно). За результатами моніторингу встановлено невідповідність умов тендерної документації вимогам Закону. Зокрема, в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений як «31 січня 2020 року», в той час як Замовник в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій як «31 січня 2019 року». Зважаючи на те, що згідно з вимогами абзацу другого частини третьої «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, Замовник на порушення вимог пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який би відповідав інформації з цього питання, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також на порушення вимог пункту дванадцятого частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Крім того, на порушення вимог пункту дев'ятого частини другої статті 22 Закону ТД, оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, не містить перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, в тому числі відсутній опис методики оцінки за критерієм «ціна» з інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Ковальов М.С. встановлено, що вона не відповідає умовам ТД. Так, згідно з вимогами Додатку № 3 «Технічні вимоги» до ТД, «для документального підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник подає у складі своєї пропозиції конкурсних торгів декларацію виробника чи посвідчення про якість на предмет закупівлі із зазначенням номеру та дати видачі ветеринарного документу (копія)». У складі тендерної пропозиції ФОП Ковальов М.С. надав копії декларацій виробників на морожену скумбрію та морожений хек, що є предметом закупівлі (файл «тендерна пропозиція.pdf»), без зазначення номеру та дати видачі ветеринарного документу. Також у складі тендерної пропозиції відсутні копії будь-яких ветеринарних документів на предмет закупівлі для виконання вищезазначеної вимоги Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Ковальова М.С. не відповідає умовам ТД в цій частині та, як наслідок, підлягала відхиленню на підставі пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. Проте Замовник визначив ФОП Ковальова М.С. переможцем процедури закупівлі (протокол № 4), а вже потім відхилив його тендерну пропозицію після того, як він, згідно протоколу № 14, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Гречаний Ю.С. встановлено, що вона також не відповідає умовам ТД. Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Гречаний Ю.С. надав копії декларацій виробників на морожений хек та скумбрію с/м, що є предметом закупівлі (файл «риба деклар..pdf»), без зазначення номеру та дати видачі ветеринарного документу, що не відповідає вимогам, встановленим у Додатку № 3 «Технічні вимоги» до ТД. Проте Замовник на порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону визнав учасника ФОП Гречаний Ю.С. переможцем відкритих торгів (протокол № 15) та 11.02.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з цим учасником.
Період усунення порушень: 18.02.2020 16:59 - 04.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2020 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вікриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, відмінено відповідно до ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 20.02.2020 10:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.02.2020 12:53