-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний, батон. куліч пасхальний
Завершена
427 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 137.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 137.00 UAH
Номер:
e19478eda2bf4e21a1d9f5582ceb9705
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-07-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
07.09.2020 21:29 - 29.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2020 № 182
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.09.2020 № 182
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2020-01-15-000477-b 15.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що замовником в порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткові угоди від 01.06.2020 та від 03.08.2020 на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткової угоди відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КУ Малиженського психоневрологічного інтернату (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 15.01.2020, тендерні пропозиції ТДВ «САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД», ТОВ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД», ФОП Дерев'янко Станіслав Володимирович (далі – ФОП Дерев`янко С.В.), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.02.2020, 07.02.2020, 13.02.2020, 14.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2020 року, договір від 03.03.2020 №40, додаткові угоди від 01.06.2020 та від 03.08.2020, пояснення Замовника, Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року відповідно (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, батон та куліч пасхальний).
Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір з переможцем торгів ФОП Дерев`янко С.В. від 03.03.2020 №40 на суму 359 350,00 гривень.
Відповідно частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. До договору від 03.03.2020 №40 внесено зміни в бік збільшення вартості хліба пшеничного з борошна вищого ґатунку та хліба житньо-пшеничного додатковими угодами від 01.06.2020 №1 та від 03.08.2020 №2.
Додатковою угодою від 01.06.2020 № 1 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кілограм хліба пшеничного з борошна вищого ґатунку та хліба житньо-пшеничного, що підлягають постачанню, яка склала – 19,79 грн та 17,04 грн з урахуванням податку на додану вартість, відповідно, а також зменшено кількість хліба пшеничного з борошна вищого ґатунку до 9 601,6377 кілограм (зменшено на 698,3623 кілограми), хліба житньо-пшеничного до 9 589,648 кілограм (зменшено на 710,352 кілограм). Відповідно до наданих Замовником копій документів, підставою для внесення змін до істотних умов Договору є Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року відповідно.
Зазначена інформація в Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року про кон`юнктуру ринку товарів відображає результати проведеного аналізу вартості товарних цін на аналогічні товари, що склались на квітень 2020 року, зокрема на хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку становили в розмірі від 20,40 грн до 23,84 грн, хліб житньо-пшеничний в розмірі від 17,80 до 23,77 грн з урахуванням податку на додану вартість за кілограм.
Додатковою угодою від 03.08.2020 № 2 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 кілограм хліба пшеничного з борошна вищого ґатунку, що підлягає постачанню, яка склала – 21,76 грн з урахуванням податку на додану вартість, відповідно, а також зменшено кількість хліба пшеничного з борошна вищого ґатунку до 9 127,3678 кілограм (зменшено на 474,2699 кілограми). Відповідно до наданих Замовником копій документів, підставою для внесення змін до істотних умов Договору є Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року відповідно.
Зазначена інформація в Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року про кон`юнктуру ринку товарів відображає результати проведеного аналізу вартості товарних цін на аналогічні товари, що склались на червень 2020 року, зокрема на хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку становили в розмірі від 21,00 грн до 25,00 грн з урахуванням податку на додану вартість за кілограм.
Однак, зазначена інформація в Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року про кон`юнктуру ринку товарів відображає результати проведеного аналізу вартості товарних цін на аналогічні товари, що склалися на червень, зокрема на хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку становили в розмірі від 20,40 грн до 23,84 грн, хліб житньо-пшеничний в розмірі від 17,80 до 23,77 грн з урахуванням податку на додану вартість за кілограм.
Таким чином, в Біржові довідки про кон`юнктуру ринку товарів Товарної біржи «УРТБ» від 15.05.2020, від 10.07.2020 на квітень та червень 2020 року про кон`юнктуру ринку товарів не підтверджують коливання цін на хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та хліба житньо-пшеничного на ринку в бік збільшення в період між укладанням договору та додатковою угодою від 10.08.2020 №2 (з 03.03.2020 року по 03.08.2020 року) чим в свою чергу укладання вищевказаних додаткових угод, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та п.п. 2.3 Розділу 2 договору від 03.03.2020 № 40.
Період усунення порушень:
30.09.2020 19:56 - 16.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2020 19:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
07.09.2020 року в електронній системі закупівель «Prozorro» було оприлюднено рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, батон. куліч пасхальний» (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-15-000477-b).
30.09.2020 року в електронній системі закупівель «Prozorro» було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі, в констатуючій частині якого зазначено, що результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що замовником в порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткові угоди від 01.06.2020 та від 03.08.2020 на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудит служби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткової угоди відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник, Комунальна установа Малиженський психоневрологічний інтернат, керуючись положеннями абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року (в редакції Закону України
№ 114-IX від 19.09.2019, із змінами) надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами проведеної закупівлі між Комунальною установою Малиженський психоневрологічний інтернат та фізичною особою-підприємцем Дерев’янко Станіславом Володимировичем було укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 40 від 03 березня 2020 року.До зазначеного договору було укладено додаткові угоди, а саме: Додаткова угода №1 від 01.06.2020 року та Додаткова угода №2 від 03.08.2020 року, які є невід’ємною частиною договору.
Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 р.) передбачено, щодоговір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей Закону України «Про публічні закупівлі» (частина 1 стаття 36).
Частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Статтею 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»(в редакції до 19.04.2020 р.), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчи хцін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
З положень зазначених у частині 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», вбачається вичерпний перелік випадків, які дають можливість змінювати істотні умови договору.
Повідомляємо, що нами, при укладанні додаткових угод на підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»(в редакції до 19.04.2020 р.), були внесені зміни до істотних умов договору про закупівлю товарів за державні кошти № 40 від 03 березня 2020 року, відповідно до яких було змінено ціну за одиницю товару, а також було зменшення кількості товару, у зв’язку з підняттям цін.
Виходячи з висновку про результати моніторингу закупівлі, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткової угоди відповідно до законодавства. З зазначеним Замовник не погоджується, та надає наступну інформацію про неможливість усунення порушення.
По-перше, слід відмітити, що Північно-східний офіс Держаудитслужби в частині зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначає необхідність розірвання додаткової угоди, тобто мається на увазі одна додаткова угода, без конкретизації, яку саме необхідно розірвати, чим унеможливлює виконання покладеного зобов’язання.
По-друге, виконання такого зобов’язання тягне за собою внесення змін до істотних умов Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 40 від 03 березня 2020 року, оскільки необхідно повернутися до початкових умов договору відносно додаткової угоди, яку зобов’язують розірвати. Тобто зазначене тягне за собою збільшення обсягу товару та зменшення ціни, що є істотними умовами договору. Повертаючись до переліку випадків, на підставі яких здійснюється зміна істотних умов договору, перелік яких є вичерпним, вбачається відсутність такої підстави, які збільшення кількості товару та зменшення ціни (частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»(в редакції до 19.04.2020 р.)). Також, звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі»(в редакції до 19.04.2020 р.) не містить положення щодо внесення змін істотних умов договору про закупівлю на підставі виконання зобов’язання, визначеного Державною аудиторською службою України за результатами проведеного моніторингу або на підставі рішення будь-якого іншого контролюючого органу.
Враховуюче зазначене, необхідно звернути увагу, що Північно-східним офісом Держаудитслужби проігноровано вимоги Конституції України, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, оскільки у Висновку про результати моніторингу закупівлі не конкретизують вимогу щодо усунення порушення, та визначають обов’язок вчинити зобов’язання у спосіб, не передбачений законодавством у сфері публічних закупівель.Такі дії Північно-східного офісу Держаудитслужби позбавляють Замовника можливості виконати зобов’язання, які викладені у Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Таким чином, висновком про результати проведення моніторингу закупівлі встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлі, але спосіб усунення порушення, викладений у висновку є неможливим для виконання.
Однак, нашою установою були прийняті всі можливі законні дії щодо усунення можливого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. В законний спосіб між нашою установою та фізичною особою-підприємцем Дерев’янко Станіславом Володимировичем було укладено Додаткову угоду №3 від 06.10.2020 року до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 40від 03 березня 2020 року, якою зменшено ціну за одиницю товару з метою приведення у відповідність цін до моменту укладання договору.06.10.2020 року в електронній системі закупівель «Prozorro» нами було оприлюднено Додаткову угоду №3 від 06.10.2020 року до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 40 від 03 березня 2020 року, що підтверджує вищевикладене.
Дата публікації звіту:
07.10.2020 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
a0728685d2e3456687e78a6434c0cef9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2020 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний, батон. куліч пасхальний» (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-15-000477-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b96f751ab365470c88562d9649e421c4
Назва:
Відповідь пояснення
Дата опублікування:
10.09.2020 09:26
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, батон. куліч пасхальний» (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-15-000477-b) надаємо пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару.
За результатами проведеної закупівлі між КУ Малиженський психоневрологічний інтернат та фізичною особою-підприємцем Дерев’янко Станіславом Володимировичем було укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 40 від 03 березня 2020 року.
20.05.2020 року за вхідним № 106 наша установа отримала Лист №б/н від 18.05.2020 від фізичної особи підприємця Дерев’янко В.С. з приводу перегляду цін. Враховуючи підвищення середньоринкових цін, що було підтверджено біржовою довідкою про кон’юктуру ринку товарів станом на квітень 2020 року, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням частини 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 р.) було погоджено зміну ціни на хлібобулочні вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 19,79 грн./кг; хліб житньо-пшеничний – 17,04 грн./кг) з 01.06.2020 року. У зв’язку з чим було укладено додаткову угоду та опубліковано в електронній системі закупівель.
Наступне підняття ціни також було обґрунтовано підвищенням середньоринкових цін. Так, 03.08.2020 року за вхідним №143 наша установа отримала Лист №б/н від 30.07.2020 від фізичної особи-підприємця Дерев’янко С.В. про підвищення середньо ринкових цін. Підвищення середньоринкових цін підтверджувалося біржовою довідкою про кон’юктуру ринку товарів станом на червень 2020 року. Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням частини 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 р.) було погоджено зміну ціни на хлібобулочні вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 21,76 грн./кг) з 03.08.2020 року. У зв’язку з чим було укладено додаткову угоду та опубліковано в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, зазначаємо, що підняття цін було обумовлено підвищенням середньоринкових цін на товар, відносно зазначеного є документальне підтвердження. Ми, КУ Малиженський психоневрологічний інтернат, повідомляємо, що діяли в межах Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням усіх принципів проведення публічних закупівель.