-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Тверде паливо (вугілля кам'яне ) , поставка згідно переліку споживачів (Додаток2)
Завершена
3 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 700.00 UAH
Номер:
49cd1c1b66ad4bb095d19b4a457e6b26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-02-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2020 00:00
Період моніторингу:
08.04.2020 18:13 - 30.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-01-15-002077-c 15.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Артмаркет» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Вугледаренергоплюс», ТОВ «Поліпром Сервіс», ТОВ «НТК-Трейд ЛТД», ТОВ «Паливторг», ТОВ «Євроальянс ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.01.2020 № 499 (далі – тендерна документація), звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 15.01.2020, від 17.01.2020, роз'яснення Замовника від 29.01.2020, протоколи засідання тендерного комітету Замовника № 511 б/д та № 519 б/д оприлюднені в електронній системі закупівель 14.02.2020 та 31.03.2020, відповідно, тендерні пропозиції приватного підприємства «Вугледаренергоплюс» (далі – ПП «Вугледаренергоплюс»), приватного підприємства «Артмаркет» (далі – ПП «Артмаркет»), товариства з обмеженою відповідальністю «Полипром Сервис» (далі – ТОВ «Поліпром Сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «НТК-Трейд ЛТД» (далі – ТОВ «НТК-Трейд ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг» (далі – ТОВ «Паливторг») та товариства з обмеженою відповідальністю «Євроальянс ЛТД» (далі – ТОВ «Євроальянс ЛТД»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 12.03.2020 № 4771-р/пк-пз та від 04.05.2020 № 8560-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.05.2020 № 210.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 15.01.2020 та 17.01.2020, оприлюднив роз’яснення 29.01.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 519 б/д, оприлюдненого в електронній системі закупівель 31.03.2020, Замовник відхилив більш економічно-вигідну тендерну пропозицію учасника ПП «Артмаркет», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації через ненадання у складі тендерної пропозиції проекту договору, разом з додатком (перелік споживачів - навчальних закладів Волноваського району Донецької області), який згідно з пунктом 3.4 проекту договору є його невід’ємною частиною.
Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачено подання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції проекту договору.
При цьому, ПП «Артмаркет» у складі тендерної пропозиції надано згідно форми додатку 3 до тендерної документації документ «Тендерна пропозиція» у якому, зокрема, зазначено про погодження з основними умовами договору.
Отже, Замовник на порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «Артмаркет» та обрав переможцем торгів ТОВ «Євроальянс ЛТД».
Період усунення порушень:
15.05.2020 17:55 - 30.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2020 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо висновків Держаудитслужби за результатами здійснення моніторингу закупівлі кам’яного вугілля управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c повідомляємо наступне.
15.01.2020 управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2025 № 922-VIII (далі – Закон) було оголошено відкриті торги на закупівлю кам’яного вугілля (номер процедури закупівлі UA-2020-01-15-002077-c).
Аукціон відбувся 07.02.2020 14:17 - 07.02.2020 15:02
Згідно з реєстром пропозицій участь у торгах взяли такі учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" 2 456 800,00
UAH з ПДВ 2 054 980,00
UAH з ПДВ Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 2 557 440,00
UAH з ПДВ 2 055 549,80
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 2 516 000,00
UAH з ПДВ 2 219 260,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 2 649 200,00
UAH з ПДВ 2 353 200,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "ПАЛИВТОРГ" 2 649 200,00
UAH з ПДВ 2 448 660,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 3 534 980,00
UAH з ПДВ 3 534 980,00
UAH з ПДВ Документи
14.02.2020 тендерним комітетом управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації було прийнято та оприлюднено рішення протокол № 511 про визначення переможцем торгів ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС", пропозиція якого визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
21.02.2020, не погоджуючись з вказаним вище рішенням тендерного комітету, ПП "АРТМАРКЕТ" оскаржило його у відповідності зі статтею 18 Закону.
12.03.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу приватного підприємства "АРТМАРКЕТ" від 21.02.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.c1 (надалі – Скарга) щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила, що пропозиція ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" не відповідала умовам тендерної документаціїї та прийняла рішення № 4771-р/пк-пз, яким зобов’язала управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-15-002077-c.
Відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Згідно із частиною 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 31.03.2020, діючи в межах частини 4 статті 28 Закону, тендерний комітет управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації розглянув тендерні пропозиції на закупівлю вугілля згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c та прийняв рішення протокол № 519 про визначення переможцем торгів ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД", пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
10.04.2020, не погоджуючись з рішенням тендерного комітету, ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" оскаржило його у відповідності зі статтею 18 Закону до органу оскарження.
14.04.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), ознайомившись зі скаргою ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" від 10.04.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.b2 щодо порушення (на думку скаржника) Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнято рішення № 7077-р/пк-пз згідно із яким скаргу прийнято до розгляду.
Слід зазначити, що інші учасники закупівлі не оскаржували рішення тендерного комітету про відхилення їх пропозицій, тобто, вони погодилися з підставами про відхилення. Відхилення пропозицій є правомірним та відповідає Закону.
08.04.2020 Державною аудиторською службою України згідно з наказом від 08.04.2020 № 83 прийнято рішення про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
16.04.2020 Державною аудиторською службою України опубліковано рішення про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-15-002077-c.b2 до моменту опублікування рішення органу оскарження.
04.05.2020 за результатами розгляду скарги ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" від 10.04.2020 № UA-2020-01-15-002077-c.b2 Колегія прийняла рішення № 8560-р/пк-пз від згідно з яким відмовила приватному підприємству "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" у задоволенні його вимог.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно зі статтею 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
08.05.2020, відповідно до Закону, управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації за результатами закупівлі згідно з оголошенням № UA-2020-01-15-002077-c уклало договір закупівлі вугілля № 210 з ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" та оприлюднило його згідно із Законом.
15.05.2020 Державною аудиторською службою України оприлюднені висновки щодо результату моніторингу згідно з якими установлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, зокрема, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Артмаркет» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Згідно з пунктом 4 статті 30 Закону зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації вважає, що порушення Закону відсутнє, оскільки, тендерна пропозиції ПП «Артмаркет» згідно з протоколом засідання тендерного комітету замовника № 519 б/д, оприлюдненого в електронній системі закупівель 31.03.2020, була відхилена саме з підстави не відповідності її умовам тендерної документації.
Дата публікації звіту:
22.05.2020 10:02
Запити/Пояснення
Номер:
04c2e4c699d54328a34cead79ce81f98
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
16.04.2020 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2020 № 93
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-15-002077-c.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-15-002077-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 15 січня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ