-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
фармацевтична продукція
Торги відмінено
487 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 435.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 435.00 UAH
Номер:
4c8599ea96e4432e9eb658c48584b8c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-07-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2020 00:00
Період моніторингу:
10.02.2020 10:51 - 03.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2020 Одеса № 41
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.02.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 07.02.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2020 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-01-14-000148-b 14.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту першого та четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації
(далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Тарутинська центральна районна лікарня» Тарутинської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію
(далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 23 січня 2020 року № 14 (із змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД» (далі – ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»), повідомлення про намір укласти договір, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 23.01.2020 № 14, від 04.02.2020 № 020, від 11.02.2020 № 024, від 11.02.2020 № 025, відповідь Замовника на запит на пояснення від 11.02.2020.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлена вимога надання переможцем торгів довідки довільної форми з відомостями про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, які є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Також на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник у ТД не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД», що був визначений переможцем процедури закупівлі, не відповідає умовам ТД та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, у підпункті 1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник установив вимогу, що учасник повинен надати скановані довідки (в форматі для можливого читання), довільної форми, скріплені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (вразі наявності), які містить інформацію про наявність складського приміщення для зберігання товару, який є предметом закупівлі (вказати адресу, площу приміщення та на якій підставі використовується приміщення (власне чи орендоване)).
Проте, на порушення підпункту 1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у наданій учасником у складі тендерної пропозиції довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 30.01.2020 № 12ТО відсутня інформація щодо площі орендованих будівель та споруд.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» надано скан-копію договору оренди нежитлового приміщення від 01.02.2017 № 010/17. Варто зауважити, що відповідно до пункту 7.1 розділу 7 вказаного договору строк оренди за цим договором розпочинається з дати підписання сторонами акту передачі-приймання приміщення в оренду (пункту 1.3 договору) і закінчується 25.01.2020 року. Таким чином, на момент подання учасником тендерної пропозиції зазначений договір втратив чинність.
Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД установив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження, серед інших, файлу з проектом договору, згідно Додатку 5 до ТД - основні умови якого обов'язково включаються до договору про закупівлю.
Замовник у підпункті 4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД установив вимогу, що учасник подає пропозицію у вигляді файлів в форматі можливому для читання, а саме: заповнений та підписаний проект договору.
Проте, на порушення пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД заповнений та підписаний проект договору згідно Додатку 5 до ТД учасником ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» оприлюднено після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 03.02.2020 року
Замовник у Додатку 3 до ТД установив форму тендерної пропозиції, яка подається учасником на фірмовому бланку у разі його наявності в форматі можливому для читання. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Проте, на порушення Додатку 3 до ТД у наданій учасником
ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» формі тендерної пропозиції від 30.01.2020№ 12 ТО відсутня інформація щодо пункту 7 Додатку 3 до ТД, а саме інформація щодо виробника товару.
Замовник у пункті 2 Додатку 2 до ТД установив вимогу, що для підтвердження декларування зміни оптово-відпускної ціни на запропонований препарат в складі пропозиції конкурсних торгів учасником надається витяг з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення з офіційного сайту МОЗ України на дату формування пропозиції.
У разі якщо зміна оптово-відпускної ціни на дату розкриття пропозицій не внесена до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, то учасником надаються копії листа (листів) від виробника(ків) або офіційних представництв виробника в Україні про ціну яка заявлена до декларування в МОЗ на лікарські засоби, що є предметом закупівлі.
Проте, на порушення пункту 2 Додатку 2 до ТД учасником ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» у складі тендерної пропозиції для підтвердження декларування зміни оптово-відпускної ціни на запропонований препарат не надано витяг з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення з офіційного сайту МОЗ України на дату формування пропозиції.
Також учасником ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» у складі тендерної пропозиції не надано копії листа (листів) від виробника(ків) або офіційних представництв виробника в Україні про ціну, яка заявлена до декларування в МОЗ на лікарські засоби, що є предметом закупівлі (у разі якщо зміна оптово-відпускної ціни на дату розкриття пропозицій не внесена до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення).
У межах проведення моніторингу з питань відповідності вимог ТД вимогам Закону та невідповідності тендерної пропозиції учасника
ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 10.02.2020. Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 11.02.2020 містить підтвердження невідповідності вимог ТД вимогам Закону та невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам ТД.
Водночас Замовником, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та умовам ТД.
Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 11.02.2020 № 025 Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
13.02.2020 12:28 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2020 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
36f0db744ce24b7e89006c56b4893920
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.02.2020 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-14-000148-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбаченої пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, а саме: відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (довідка довільної форми), у той час як відповідна інформація міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати невизначення у ТД способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам підпункту 1 пункту 5
розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у наданій учасником у складі тендерної пропозиції довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 30.01.2020 № 12ТО відсутня інформація щодо площі орендованих будівель та споруд?
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» надано скан-копію договору оренди нежитлового приміщення від 01.02.2017 № 010/17. Варто зауважити, що відповідно до пункту 7.1 розділу 7 вказаного договору строк оренди за цим договором розпочинається з дати підписання сторонами акту передачі-приймання приміщення в оренду (пункту 1.3 договору) і закінчується 25.01.2020 року. Таким чином, на момент подання учасником тендерної пропозиції зазначений договір втратив чинність.
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як заповнений та підписаний проект договору згідно Додатку 5 до ТД учасником оприлюднено після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 03.02.2020 року?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам Додатку 3 до ТД, тоді як у наданій учасником формі тендерної пропозиції від 30.01.2020№ 12 ТО відсутня інформація щодо пункту 7 Додатку 3 до ТД, а саме інформація щодо виробника товару?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження декларування зміни оптово-відпускної ціни на запропонований препарат не надано витяг з Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення з офіційного сайту МОЗ України на дату формування пропозиції?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії листа (листів) від виробника(ків) або офіційних представництв виробника в Україні про ціну, яка заявлена до декларування в МОЗ на лікарські засоби, що є предметом закупівлі (у разі якщо зміна оптово-відпускної ціни на дату розкриття пропозицій не внесена до Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a8fedef4906144e8b1392cd46cf0cef4
Назва:
Пояснення щодо закупівлі фамацевтичної продукції
Дата опублікування:
11.02.2020 15:38
Опис:
Ознайомившись зі змістом Вашого запиту, надаємо пояснення щодо процедури закупівлі фармацевтичної продукції за ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція» за ID: UA-2020-01-14-000148-b.
В період оскарження кваліфікації переможця процедури виявлено ряд порушень вимог тендерної документації з боку учасника ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» та нами прийнято рішення про відміну акцепту ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» .
Внесення змін до тендерної документації та усунути порушення в тендерній документації в поточній процедурі закупівлі здійснити не можливо, тому буде винесено питання на засіданні тендерного комітету про відміну відкритих торгів з придбання фармацевтичної продукції за ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція» за ID: UA-2020-01-14-000148-b.