• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги із оздоровлення та відпочинку дітей

Торги відмінено

2 016 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 150.00 UAH
Номер: 2e729837a9784b0eb75fcaf479a6f866
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.02.2020 15:51 - 05.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.02.2020 № 12 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.02.2020 № 12. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2020-01-14-000170-c від 14.01.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині строку розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, – порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статтею 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Черниш Валерій Павлович, ПП «ЮГ-СК», ТОВ «ЛАЯР СІТІ», протоколи засідання тендерного комітету від 18.02.2020 року № 19 (Лот-1), № 20, 21 (Лот-2) та № 22,23 (Лот - 4), інформації про відхилення тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2020 року. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 1 розділу 3 та пункті 5 Додатка № 3 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідкуи у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. За результатами аналізу щодо дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині строку розгляду тендерних пропозицій встановлено, що за результатами оцінки тендерних пропозицій 30.01.2020 року визначено найбільш економічно вигідні пропозиції учасників ФОП Черниш Валерій Павлович, ПП «ЮГ-СК» та ТОВ «ЛАЯР СІТІ». Відповідно до частини 4 статті 28 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 18.02.2020 року, визначено переможцями зазначені вище тендерні пропозиції учасників, тобто, строк розгляду перевищував 5 робочих днів з дня визначення їх найбільш економічно вигідними пропозиціями. Однак, моніторингом установлено, що рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовником прийнято лише на 13 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій (18.02.2020 року), а не протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій, що не відповідає вимогам частини 4 статті 28 Закону. Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 04.03.2020 16:13 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2020 16:13