-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги із оздоровлення та відпочинку дітей
Торги відмінено
2 016 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 150.00 UAH
Номер:
2e729837a9784b0eb75fcaf479a6f866
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2020 00:00
Період моніторингу:
12.02.2020 15:51 - 05.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2020
№ 12
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.02.2020 № 12.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-01-14-000170-c від 14.01.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині строку розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, – порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статтею 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП Черниш Валерій Павлович, ПП «ЮГ-СК», ТОВ «ЛАЯР СІТІ», протоколи засідання тендерного комітету від 18.02.2020 року № 19 (Лот-1), № 20, 21 (Лот-2) та № 22,23 (Лот - 4), інформації про відхилення тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2020 року.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник) законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 1 розділу 3 та пункті 5 Додатка № 3 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідкуи у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень.
За результатами аналізу щодо дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині строку розгляду тендерних пропозицій встановлено, що за результатами оцінки тендерних пропозицій 30.01.2020 року визначено найбільш економічно вигідні пропозиції учасників ФОП Черниш Валерій Павлович, ПП «ЮГ-СК» та ТОВ «ЛАЯР СІТІ».
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 18.02.2020 року, визначено переможцями зазначені вище тендерні пропозиції учасників, тобто, строк розгляду перевищував 5 робочих днів з дня визначення їх найбільш економічно вигідними пропозиціями.
Однак, моніторингом установлено, що рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовником прийнято лише на 13 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій (18.02.2020 року), а не протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій, що не відповідає вимогам частини 4 статті 28 Закону.
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
04.03.2020 16:13 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2020 16:13