-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
джерело фінансування - місцевий бюджет
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
Номер:
6d49872b70814bbc871a502ee2034c39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-12-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2020 00:00
Період моніторингу:
12.03.2020 16:44 - 03.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2020 № 9
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.03.2020 року № 9
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-01-30-002698-c від 30.01.2020 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статі 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунальної обласної спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Акціонерного товариства «Чернівецький хлібокомбінат», ФОП Чоботар В.І.; рішення уповноваженої особи від 03.02.2020 №2; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2020; договір від 17.02.2020 №32; додаткові угоди від 19.02.2020 №1, від 24.02.2020 №2 до договору, повідомлення про внесення змін від 20.02.2020, від 24.02.2020.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів ФОП Чоботар В.І., пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Так, учасник ФОП Чоботар В.І. не дотримав вимог додатку №2 до тендерної документації, а саме на підтвердження кваліфікаційних критерій не надав:
- документального підтвердження (копій документів на право власності) наявності обладнання та матеріально-технічної бази (крім пекарні та транспортних засобів), що вказані ним у довідці від 17.01.2020 вих. №692 про потужності, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить поставку товару;
- копії медичної книжки Кузь В.П., начальника відділу збуту, зазначеного у довідці від 17.01.2020 №693 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив учасника ФОП Чоботар В.І., як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
17.03.2020 16:03 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2020 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання констатуючої частини моніторингу закупівлі, повідомляємо, що в діях Замовника відсутні ознаки порушення, які необхідно усунути.
Замовник Керуючись положенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду пропозиції першого учасника АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", встановлено невідповідність кваліфікаційним вимогам та умовам Тендерної документації.
В ході розгляду наступної тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону – ФОП "Чоботар В.І., підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших умовам Тендерної документації не встановлено.
Звертаємо увагу, що згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підставі викладеного, Замовником встановлено для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить можливість виконання умов договору належним чином. Зазначити наявність обладнання необхідного для виконання умов договору. 1.2. У складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору, зокрема транспортні засоби - не менше 2 од. 1.3. Учасник повинен надати документальне підтвердження (копії документів на право власності).
Таким чином, згідно вимог п. 1.2. Додатку № 2 учасник повинен надати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору, зокрема транспортні засоби - не менше 2 од., згідно п.1.3. повинен надати документальне підтвердження (копії документів на право власності). Учасником в повному обсязі виконано вищезазначену вимогу, завантажено довідку про наявність автотранспорту (Довідка про наявність авто) з зазначенням 8 транспортних засобів та (Документ № 12 копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ). З огляду на вищезазначені відомості у моніторингу, учасником надано додаткову інформацію про матеріально-технічну базу (хлібопічі, тістоподілювач, хліборізки та інші) на які надавати документальне підтвердження не було обов’язковим та на думку Замовника є неможливим.
Згідно другого на думку громадської організації порушення, повідомляємо, що згідно 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання договору, в тому числі відповідно до особливих вимог до учасників, зазначених в Додатку № 1 – наявність водія експедитора).
Згідно п 2.2. Додатку № 2 до Тендерної документації учасник повинен надати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі .
Наголошуємо, що п.2.2. встановлює вимогу надання копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Згідно довідки (Документ № 10 Довідка про наявність працівників) встановлено перелік працівників учасника, згідно якої вказано перелік, водіїв-експедиторів, які будуть здійснювати поставку товару, у складі пропозиції завантажено (Документ 39 сканкопії медичних книжок). В ході вивчення та порівняльного аналізу встановлено відповідність надання підтвердження наявності медичних книжок працівників, що будуть виконувати поставку товару.
На підставі викладеного, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника згідно пункту 1 частини першої статті 30 Закону та вживати заходів щодо усунення порушень.
Дата публікації звіту:
18.03.2020 08:56