• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

(Фарби (Грунт-емаль сіра))

(Фарби (Грунт-емаль сіра))

Завершена

14 507 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 537.30 UAH
Номер: 66bbc6b6044b40b9be0cdc0aab4aec31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.04.2020 18:13 - 30.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.04.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 08.04.2020 № 83 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2020-01-13-000520-a 13.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.03.2020 б/н (далі – тендерна документація), звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 27.01.2020, 28.01.2020, 03.02.2020 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 20.01.2020, 24.01.2020 та 28.01.2020, роз'яснення Замовника від 27.03.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 24.02.2020 № 3512-р/пк-пз та від 26.02.2020 № 3721-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації в електронній системі закупівель від 27.01.2020, 28.01.2020, 03.02.2020 та на звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 20.01.2020, 24.01.2020 та 28.01.2020, оприлюднив роз’яснення 27.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Крім того моніторингом встановлено, що Замовником порушено визначений абзацом другим частиною другою статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
Період усунення порушень: 16.04.2020 17:52 - 01.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2020 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-13-000520-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 квітня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби (Фарби (Грунт-емаль сіра))) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-01-13-000520-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 27.03.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3469_ТД_грунт-емаль сіра_нова редакція_27.03.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3469_27.03.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3469_ТД_грунт-емаль сіра_редакція_11.01.2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
Дата публікації звіту: 24.04.2020 15:40