• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)

Завершена

1 420 475.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 102.38 UAH
Номер: e7b3613644bc473aaffac0c9c1e283ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-12-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 12.02.2020 16:10 - 05.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.02.2020 № 9 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 12.02.2020 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-01-13-001823-c 13.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 2 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), протокол засідання тендерного комітету від 30.01.2020 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Яцурак Ольги Ярославівни, укладений договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 11.02.2020 №3 (далі – Договір), додаткова угода від 11.02.2020 №3/1. На порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації вимагає від переможця торгів документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У Розділі «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД Замовник вимагає від переможця у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету за визначеною законодавством формою, видану фіскальними органами (довідка повинна бути чинна на дату подання Замовнику, довідка може бути завантажена як з паперової так і з електронної форми). Проте, учасником-переможцем ФОП Яцурак Ольга Ярославівна на вказану вимогу завантажено протерміновану довідку (довідка чинна включно до 31.01.2020, тоді як завантажено 03.02.2020). Таким чином, Замовник на порушення пунктів 2 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Яцурак Ольга Ярославівна, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та у зв’язку з не наданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 20.02.2020 11:32 - 06.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2020 11:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Г.Буковському За результатами аналізу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області тендерним комітетом замовника було проаналізовано тендерну документацію, відповідно до абзацу другого пункту 11 частини першої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” , наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно з укладеним договором №3 від 11.02.2020р., ДУ№3/1 від 11.02.2020р. між Ліцеєм ім. В.Чорновола та учасником-переможцем ФОП Яцурак О.Я. діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини, відбувається виконання умов договору, а саме надання послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій. Тому на даному етапі не можливо вжити заходів щодо розірвання договору. Організація гарячого харчування учнів проводиться щоденно два рази на день: сніданок та обід під час навчального періоду. Також відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області від 23.06.2016р. №407 «Про Програму розвитку дитячо-юнацького футболу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради на 2016-2020 роки» на базі Ліцею відкрито спеціалізовані класи з футболу з повним утриманням учнів даних класів, у тому числі проживання і харчування, в порядку, встановленому чинним законодавством України. Тендерним комітетом повторно вивчено та узагальнено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», правові положення і вимоги статей 17 та 22 Закону, з метою недопущення подібних випадків у подальшому. Голова тендерного комітету – Стефанишин Т.А., секретар – Солян. В.І., члени тендерного комітету: Слободян Л.А., П′ятничук О.Ю., Баб′юк Б.І.
Дата публікації звіту: 25.02.2020 13:13