-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
274 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 370.00 UAH
Номер:
df129e104e4a41738d1f85c721f28c0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2020 00:00
Період моніторингу:
10.04.2020 15:49 - 05.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2020 № 21
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-13-000907-c 13.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам проекту договору тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам проекту договору тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації (далі - Замовник) від 10.01.2020 №35, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Півіна Олена Григоріївна (далі - ФОП Півіна О.Г.), повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.02.2020 № 40.
За результатами моніторингу встановлено, що на вимогу пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідно до Додатку 6 ТД переможцем торгів ФОП Півіна О.Г., надано довідку МВС України від 06.01.2020 року, (тобто виданої раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу) що порушує вимоги пункту 1 розділу 3 " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та Додатку 6 до ТД.
Враховуючи вищевикладене пропозиція переможця ФОП Півіна О.Г., не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі п. 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП Півіна О.Г., як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 14.02.2020 № 40, (далі - Договір), на загальну суму 273 936,00.
Період усунення порушень:
14.04.2020 12:51 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2020 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
52336ce426a843b2adaf250b6ee2b469
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2020 16:50
Опис:
Керуючись п.10.2 Договору відділ освіти направив лист від 16.04.2020 року №390 та проект додаткової угоди до ФОП Подхалюзіна Євгенія Миколаївна стосовно розірвання договору про закупівлю товару №40 від 14.02.2020 року.
Станом на 22.04.2020 року від постачальника не отримано підписану угоду.