• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сир м’який кисломолочний не менше ніж 10% жирності, сир твердий вершковий не менше ніж 50% жирності

Завершена

735 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 500.00 UAH
Номер: be59d464bd3644e58b38d42f2ab573d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 25.01.2021 14:48 - 16.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.01.2021 № 4 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.01.2021 №4 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-01-13-000483-c 13.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 01.12.2019 року) установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору установлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема шляхом зменшення ціни за 1кг сиру твердого та сиру м'якого кисломолочного до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Тростянецької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.01.2020 (протокол №16), зі змінами, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни, товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія», фізичної особи-підприємця Гулакової Вікторії Олександрівни, протоколи засідань тендерного комітету від 03.02.2020 №56, від 10.02.2020 № 62, від 13.02.2020 №71, від 13.02.2020 №72, повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2020, договір від 26.02.2020 № 17 (далі - Договір), додаткові угоди від 03.04.2020 № 1, від 26.05.2020 № 2, від 25.06.2020 №3, від 27.08.2020 № 4, від 05.11.2020 №5, від 26.11.2020 №6, від 14.12.2020 №7, від 23.12.2020 №8, від 29.12.2020 №9, від 18.01.2020 №10, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.01.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019), а саме: містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2,3 та 8 частини першої статті 17 Закону (в редакції від 01.12.2019), у той час як зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Моніторингом установлено, що Замовник, посилаючись до пункту 11.1 Договору, що передбачає можливість зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, вносив зміни до істотних умов Договору, а саме: додатковою угодою від 27.08.2020 №4 збільшено ціну за 1 кг сиру твердого з 161,88 до 170,00 грн з ПДВ; додатковою угодою від 05.11.2020 №5 збільшено ціну за 1 кг сиру твердого з 170,00 до 172,00 грн з ПДВ та ціну за 1 кг сиру м'якого кисломолочного з 98,05 до 104,90 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно до документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, при внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 27.08.2020 №4 Замовник керувався листом Головного управління статистики у Сумській області від 11.08.2020 № 03.3-32/1830-20, в якому міститься інформація про середні споживчі ціни на окремі продовольчі товари (у тому числі на сири твердi типу Едам та Емменталь), що склались у торгівельній мережі по Сумській області у липні 2020 року та не відображається коливання ціни на сир твердий не менше ніж 50% жирності в період з 26.02.2020 (дата укладення Договору) по 27.08.2020 (дата укладення додаткової угоди №4). При внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодою від 05.11.2020 №5 Замовник керувався листом Головного управління статистики у Сумській області від 12.10.2020 № 03.3-32/2300-20, в якому міститься інформація про середні споживчі ціни на окремі продовольчі товари (у тому числі на сири твердi типу Едам, Емменталь, сири м’які жирні жирністю 5% та вище), що склались у торгівельній мережі по Сумській області у вересні 2020 року та не відображається коливання ціни на сир твердий не менше ніж 50% жирності та сир м’який кисломолочний не менше ніж 10% жирності в період з 27.08.2020 (дата укладення додаткової угоди №4) по 05.11.2020 (дата укладання додаткової угоди №5). Отже, Замовником безпідставно додатковими угодами від 27.08.2020 №4 та від 05.11.2020 №5 внесено зміни до істотних умов Договору, якими збільшено ціну на 1 кг сиру твердого та сиру м'якого кисломолочного, чим порушено вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів. Крім того, Замовник у формах повідомлень про внесення змін до договору не відобразив інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товару після внесення змін, чим порушив вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490).
Період усунення порушень: 04.02.2021 13:24 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2021 13:24

Оскарження висновку в суді

Опис: Доброго дня. Згідно частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду (Моніторинг №UA-M-2021-01-25-000018)
Дата публікації: 18.02.2021 18:24

Запити/Пояснення