-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука (код за ДК 021:2015-03220000-9 – овочі, фрукти та горіхи)
Завершена
642 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 421.40 UAH
мін. крок: 1% або 6 421.40 UAH
Номер:
f125c65a356a44c8b1695108bd74a782
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-12-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2020 00:00
Період моніторингу:
12.05.2020 16:37 - 03.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2020 № 23-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 12.05.2020 № 23-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-13-000192-c від 13.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 та частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог Тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) закупівель на 2020 рік Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.01.2020 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної-особи підприємця «Середа Любов Володимирівна» (далі – ФОП «Середа Любов Володимирівна»); тендерну пропозицію Фізичної-особи підприємця «Матвійчук Ірина Петрівна» (далі – ФОП «Матвійчук Ірина Петрівна»); протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 12.02.2020 № 1/12.02, від 12.02.2020 № 2/12.02, від 13.02.2020 № 5/13.02; повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2020, договір на постачання продуктів харчування від 24.03.2020 за №43.
Проведеним моніторингом установлено, що тендерну пропозицію учасника торгів ФОП «Середа Любов Володимирівна» відхилено Замовником на підставі «невідповідності даних поданих в тендерній пропозиції ФОП Середа Любов Володимирівна, а саме: оренда торгово-складських приміщень: смт.Млинів 230 кв.м. та автомобіль Fiat Scudo 1999 (фургон ізотермічний) перебувають одночасно в оренді іншого підприємця».
Однак, проведеним аналізом тендерної документації установлено, що відповідно до додатку 2 тендерної документації необхідно подати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та не зазначено заборону про спільну оренду з іншими особами.
Крім того, проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП «Середа Любов Володимирівна» установлено, що у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до вимог тендерної документації, а також договір оренди рухомого і нерухомого майна від 10.09.2017, де орендарем зазначена лише Середа Любов Володимирівна. Тобто, тендерна пропозиція ФОП «Середа Любов Володимирівна» відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП «Середа Любов Володимирівна» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону.
Проведеним аналізом оприлюдненої інформації на веб-порталі Уповноваженого органу установлено, що тендерну пропозицію, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно визначеною, розглянуто на 9 робочий день (12.02.2020), чим порушено частину четверту статті 28 Закону. Хоча, Замовником оприлюднено повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, але лише 12.02.2020, тоді як, розкриття пропозицій відбулося 30.01.2020.
Період усунення порушень:
15.05.2020 10:37 - 30.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2020 10:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет розглянув пропозицію учасника торгів ФОП «Середа Любов Володимирівна» і відхилив на підставі «невідповідності даних поданих в тендерній пропозиції ФОП Середа Любов Володимирівна, а саме: оренда торгово-складських приміщень: смт.Млинів 230 кв.м. та автомобіль Fiat Scudo 1999 (фургон ізотермічний) перебувають одночасно в оренді іншого підприємця». Крім зазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції Середи Л.В. члени тендерного комітету Замовника керувалися рядом інших:
1.ФОП Середа Л.В. надає Акт обстеження складського приміщення, яке орендує в Коновалова С.В. Аналіз даного представленого документу показує, що перша, друга та остання сторінка його скановані 28.01.2020р., а інші п’ятнадцять сторінок скановані 05.02.2019р. Очевидний факт, що документ (Акт) виданий 19.01.2020р. не може бути у ФОП Середи Л.В. 05.02.2019р. (на рік раніше від дати його видачі).
2.ФОП Середа Л.В. надає 28.01.2020р. сканкопію медичної книжки Коновалова С.В., термін дії якої завершився 01.12.2017р. Проходження попереднього медичного огляду 01.06.2017р. свідчить про проходження ФОП Коноваловим С.В. медичного огляду 2 рази на рік. Це відповідає Наказу МОЗ України №280 від 23.07.2002 р. Друга сканкопія медичної книжки ФОП Коновалова С.В. (без фотографії) засвідчує проходження ним медичного огляду 08.07.2019р., термін дії якого відповідно до даного Наказу триває до 08.01.2020р. Це викликає сумніви у дійсності медичного огляду до 08.07.2020р. Дана обставина та відсутність фотографії у медичній книжці до цього підводять.
3.ФОП Середа Л.В. надає Договір оренди рухомого та нерухомого майна від 10.09.2017 року, в якому предметом Договору є автомобіль Фіат Скудо 1999 р. випуску – фургон ізотермічний. Однак надана копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу,на якому буде здійснюватись постачання продукції ФОП Середою Л.В. підтверджує, що цей автомобіль – легковий пасажирський. Це демонструє невідповідність інформації наданої підприємцем. Виникло запитання і до того, як проводиться дезінфекція легкового пасажирського автомобіля і чи можна ним забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних вимог при транспортуванні предмету закупівлі.
4. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ФОП Середа Л.В. зазначає про наявність автомобіля Фіат Скудо – фургон ізотермічний. Копія свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу вказує на недостовірність інформації наданої даною Довідкою (автомобіль легковий пасажирський).
Цей ряд фактів свідчив для членів тендерного комітету про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Середи Л.В. вимогам тендерної документації Замовника і на основі цього її тендерну пропозицію було відхилено.
Дата публікації звіту:
22.05.2020 10:21