• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95 та дизельне паливо)

Місце поставки бланків дозволів (талонів) за адресою Замовника: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21 Відпуск нафтопродуктів здійснюється на умовах EXW згідно Інкотермс 2010 р. через мережу АЗС Учасника на території Святошинського району м. Києва на відстані не більше ніж 3 км від адреси розташування транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ), а також по м. Києву в цілому. В Учасника має бути розгалужена мережа (у кожному районі) АЗС у м. Києві. Кількість товару: 261500 л, у т. ч. Дизельне паливо – 161500 л.; Бензин марки А-92 – 65000 л; Бензин марки А-95 – 35000 л. Обсяги закупівлі по позиціям можуть зменшуватись, незалежно від орієнтовного обсягу, зазначеного в тендерній документації та виходячи з реальних об’ємів фінансування Замовника.

Завершена

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 100 000.00 UAH
Номер: b19f9b93501740a9a9cea3c517555ed7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-20-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.03.2020 16:07 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2020 № 66 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.03.2020 № 66 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-01-11-001532-c 11.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, kolesnikova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Глобал Сейл» та ТОВ «ПК Укрпромпостач» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30, абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вог Кард» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Сейл» (далі – ТОВ «Глобал Сейл»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПК Укрпромпостач» (далі – ТОВ «ПК Укрпромпостач») та товариства з обмеженою відповідальністю «Вог Кард» (далі – ТОВ «Вог Кард»), протоколи засідання тендерного комітету від 24.02.2020 № 4, від 27.02.2020 № 5 та від 11.03.2020 № 7, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 6753-р/пк-пз від 08.04.2020, протокол засідання тендерного комітету від 14.04.2020 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників кваліфікаційним критеріям установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій, зокрема, довідки з інформацією про перелік АЗС на території Святошинського району м. Києва на відстані не більше ніж 3 км від адреси розташування транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) та знімок екрану (screenshot) https://www.google.com.ua/maps/ або схему проїзду для підтвердження достовірності інформації щодо відстані від адреси транспортної дільниці Замовника до АЗС учасника (пункт 1 розділу 1 додатку № 2 тендерної документації). Учасники ТОВ «Глобал Сейл» та ТОВ «ПК Укрпромпостач» у складі тендерних пропозицій надали довідки про наявність АЗС на відстані не більше ніж 3 км від адреси розташування транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) (далі – довідки) та знімки екрану (screenshot) https://www.google.com.ua/maps/ (далі – знімки екрану), що містять інформацію про відстань за напрямком руху від АЗС учасника до транспортної дільниці Замовника (2,8 км та 1,5 км відповідно). Проте, надані учасниками довідки та знімки екрану не відповідають вимогам пункту 1 розділу 1 додатку № 2 тендерної документації, оскільки за даними сайту https://www.google.com.ua/maps/ відстань від АЗС учасника ТОВ «Глобал Сейл» (вул. Гречка, 13а м. Київ) до транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) становить 2,7 км, від АЗС учасника ТОВ «ПК Укрпромпостач» (вул. Стеценка, 20 м. Київ) до транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) – 1,4 км, в той час як, відстань у зворотньому напрямку: від транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) до АЗС учасника ТОВ «Глобал Сейл» (вул. Гречка, 13а м. Київ) становить 3,2 км., від транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) до АЗС учасника ТОВ «ПК Укрпромпостач» (вул. Стеценка, 20 м. Київ) – 2,2 км. Отже, зазначена в довідках та знімках екрану інформація обчислена у зворотному напрямку, що суперечить вимогам тендерної документації та призводить до зменшення відстані зазначеної учасниками у складі тендерних пропозицій. Крім того, відстань від транспортної дільниці Замовника (вул. Академіка Туполєва, 21, м. Київ) до АЗС учасника «Глобал Сейл» (вул. Гречка, 13а м. Київ) становить 3,2 км, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 додатку № 2 тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Глобал Сейл» та ТОВ «ПК Укрпромпостач», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозиції.
Період усунення порушень: 24.04.2020 16:44 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2020 16:44

Запити/Пояснення