• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» ((теплова енергія) «Team, hot water and related products »((thermal energy)notes

Торги відмінено

4 655 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 280.00 UAH
Номер: 0e1b179d2cec42e4acb60789ecd47f47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-15-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.01.2020 18:03 - 08.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.01.2020 № 16 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 26 UA-2020-01-11-000796-с 11.01.2020 Відділ освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (код ЄДРПОУ 42664633) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини 1 та 4 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, річний план закупівель відділу освіти молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 10 Закону, при оприлюдненні інформації про закупівлю послуг з очікуваною вартістю 4 655 996,00 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 175 120,40 євро (курс на 11.01.2020 - 26,5874 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), Замовником оголошення про проведення процедури закупівлі додатково на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою не оприлюднено, та перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисяч євро. Відповідно, строк для подання тендерних пропозицій визначено з порушенням вимог абзацу другого частини 3 статті 21 та порушено абзац другий частини 1 статті 10 Закону. Під час проведення моніторингу, згідно рішення тендерного комітету від 24.01.2020 №10 торги відмінено у зв’язку з неможливістю внесення змін до типу процедури «відкриті торги з публікацією англійською мовою».
Період усунення порушень: 28.01.2020 14:00 - 12.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.01.2020 14:00

Запити/Пояснення