• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)

Завершена

1 632 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 162.50 UAH
Номер: 10dc3bb05099458686ed5f894bf010d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.03.2020 16:36 - 18.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.03.2020 № 20 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 27.03.2020 № 20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-01-11-000022-c 11.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, svetlana_tender@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від від10.01.2020 року № 4 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХЗБУТ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТЕХЗБУТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛВІНГ СІСТЕМС» (далі – ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС»), протоколи засідань тендерного комітету від 29.01.2020 № 10 та від 18.02.2020 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2020, договір від 04.03.2020 № 142, укладений Замовником з ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС». За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідала вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону; - не містить вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону; - містить вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 4 частини першої статті 17 Закону. У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» умовам тендерної документації з огляду на наступне. Замовником пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено вимогу надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, при цьому зазначено, що «якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджуватись сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Учасника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог паспорту технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ 7687:2015 або 4839:2007 для бензину А-92 та ДСТУ 7688-2015 або 4840:2007 для дизельного палива». Слід зазначити, що пунктом 11.2 ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні вимоги» передбачено гарантійний термін зберігання бензинів – 6 місяців від дати виготовлення. Учасником ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» листом від 21.01.2020 №011/21 надано інформацію щодо відповідності бензину А-92 та дизельного палива відповідним ДСТУ. Проте, в складі пропозиції учасником ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» до сертифікату відповідності від 02.05.2018 № UA/056/П.00069-18 надано паспорт якості на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 від 26.07.2018 за № 1666, що перевищує гарантійний термін зберігання бензинів (6 місяців) за ДСТУ 7687:2015 від дати його виготовлення та є порушенням вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Отже, Замовником в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не відмінено торги відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 04.03.2020 укладено договір з ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС».
Період усунення порушень: 10.04.2020 15:44 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 15:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано.
Дата публікації звіту: 16.04.2020 15:44