• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

свинина

Завершена

317 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 527.50 UAH
Номер: cfebdd1866684521886c8c1028bb44a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 21.09.2021 09:50 - 13.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2021 № 581 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.09.2021 №581 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-03-000108-с від 03.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері оприлюднення звіту про виконання договору установлено порушення норм абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю, зміни до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в майбутньому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Старовижівської селищної ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету Замовника від 03.01.2020 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Костючик Тетяни Петрівни (далі - ФОП Костючик Тетяна Петрівна), пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 23.09.2021 та від 24.09.2021 (далі – пояснення), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.02.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2020, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2020, договір постачання від 11.02.2020 № 6, додаткову угоду від 15.09.2020 № 1. Проведеним моніторингом встановлено, що строк дії договору постачання від 11.02.2020 № 6 до 31.12.2020 року. Замовником звіт про виконання договору сформовано та оприлюднено в електронній системі закупівель 28.09.2021, чим порушено абзац 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 30.09.2021 15:56 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь
Дата публікації звіту: 06.10.2021 14:37

Запити/Пояснення