-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
свинина
Завершена
317 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 527.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 527.50 UAH
Номер:
cfebdd1866684521886c8c1028bb44a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2021 00:00
Період моніторингу:
21.09.2021 09:50 - 13.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2021 № 581
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2021 №581
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-03-000108-с від 03.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері оприлюднення звіту про виконання договору установлено порушення норм абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю, зміни до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в майбутньому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Старовижівської селищної ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням голови тендерного комітету Замовника від 03.01.2020 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Костючик Тетяни Петрівни (далі - ФОП Костючик Тетяна Петрівна), пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 23.09.2021 та від 24.09.2021 (далі – пояснення), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.02.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2020, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2020, договір постачання від 11.02.2020 № 6, додаткову угоду від 15.09.2020 № 1.
Проведеним моніторингом встановлено, що строк дії договору постачання від 11.02.2020 № 6 до 31.12.2020 року. Замовником звіт про виконання договору сформовано та оприлюднено в електронній системі закупівель 28.09.2021, чим порушено абзац 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
30.09.2021 15:56 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь
Дата публікації звіту:
06.10.2021 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
3fbf38628a654e6d980a8d7ef9e6adb0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
23.09.2021 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі свинини (код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-03-000108-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d9c76d6e30d463db862a6263196b959
Назва:
Відповідь на запит від 23.09.2021
Дата опублікування:
24.09.2021 12:43
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2021 з приводу моніторингу закупівлі свинини (код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, за номером закупівлі ID:UA-2020-01-03-000108-c), Старовижівська селищна рада повідомляє, що розмір б’юджетних призначень на закупівлю продуктів харчування для потреб закладів дошкільної освіти громади, було спрямовано згідно сесії від 24.12.2019 №13/5 в сумі 601.0 тис.грн –кошти спеціального фонду та 400.7 тис.грн-кошти загального фонду, для закладів загальної середньої освіти-309.8 тис.грн, кошти власних доходів бюджету громади на основі аналізу витрат попереднього року, збільшення кількості дітей пільгових категорій , індексу зростання цін. Рішення сесії розміщено на офіційному веб-сайті Старовижівської селищної ради https://stvselrada.gov.ua.
Оскільки дана закупівла була потребами для закладів дошкільної та загальної середньої освіти громади, то основним нормативним документом, яким передбачені якісні характеристики до предмету закупівлі є Закон України від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Номер:
83add11e2ccf4216969ead50c5c1437a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
24.09.2021 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі свинини (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-000108-c), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Прохання надати інформацію, щодо виконання договору постачання
від 11.02.2020 року № 6.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b717e3304e554a30a651af76ebf4ca07
Назва:
Відповідь на запит від 24.09.2021
Дата опублікування:
28.09.2021 17:38
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 24.09.2021 з приводу моніторингу закупівлі свинини (код ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо, за номером закупівлі ID:UA-2020-01-03-000108-c), Старовижівська селищна рада повідомляє, що станом на 31.12.2020р згідно з укладеним договором №6 від 10.02.2020р між селищною радою та ФОП Костючик Т.П. зобов’язання по даному договору було виконано на суму 138986.95грн., залишок – 126033.05грн. Даний договір не був пролонгований на наступний рік. Остання проплата по договору була здійснена 23.12.2020р.
Договір було виконано не в повному обсязі, у зв’язку з карантинними обмеженнями.