• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

09310000-5 - Електрична енергія

Торги відмінено

2 271 004.75 UAH з ПДВ
Номер: 912da6bb2e824086b90e4bfb3b595fbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.01.2020 15:42 - 01.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.01.2020 № 3 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-03-000069-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовник відмінив процедуру закупівлі номером ID: UA-2020-01-03-000069-b через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новокаховської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; протокол проведення переговорів від 18.12.2019 б/н; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 11.01.2020. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником не визначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Закупівля електричної енергії споживачами, які є замовниками у розумінні Закону має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкриті торги. Зважаючи на зазначене, Замовником не обґрунтовано наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами моніторингу Замовником 11.01.2020 оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету в якому зазначено, що Замовником відміняється закупівля у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 14.01.2020 11:45 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2020 11:45

Запити/Пояснення