-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель
Завершена
76 942 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 153 884.67 UAH
мін. крок: 0.2% або 153 884.67 UAH
Номер:
023d8250de714bfebc0dd3f5e45efe57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-20-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 16:48 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-01-03-000037-b 03.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує в установленому законодавством порядку здійснити заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.01.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД ЗАБУДОВА» (далі – ТОВ «УКРБУД ЗАБУДОВА»), повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.03.2020 № 4061-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, колегія АМКУ прийняла рішення від 03.03.2020 № 4061-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРБУД ЗАБУДОВА» переможцем процедури закупівлі, яке відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками.
При цьому, станом на 20.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які дії тендерного комітету за процедурою закупівлі в межах дії Закону, зокрема щодо виконання рішення Колегії АМКУ, чим порушено частину дванадцяту статті 18 Закону.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
01.04.2020 20:02 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2020 20:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація про причини
неможливості усунення
виявлених порушень
01.04.2020 Державною аудиторською службою України оприлюднено через електронну систему закупівель Висновок про те, що за результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Тобто, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує в установленому законодавством порядку здійснити заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.01.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД ЗАБУДОВА» (далі – ТОВ «УКРБУД ЗАБУДОВА»), повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.03.2020 № 4061-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, колегія АМКУ прийняла рішення від 03.03.2020 № 4061-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРБУД ЗАБУДОВА» переможцем процедури закупівлі, яке відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками. При цьому, станом на 20.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які дії тендерного комітету за процедурою закупівлі в межах дії Закону, зокрема щодо виконання рішення Колегії АМКУ, чим порушено частину дванадцяту статті 18 Закону. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зі свого боку, Управління капітального будівництва міської ради (надалі – Управління) повідомляє наступне:
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 19.03.2020 по справі № 640/5907/20, яку було отримано Управлінням 26.03.2020, Вх. № 03-07/41 (копія – Додаток 1), відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Забудова» до Антимонопольного комітету України, третя особа - Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради, про визнання протиправним та скасування рішення.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва про забезпечення позову від 19.03.2020 по справі № 640/5907/20, яку було отримано Управлінням 26.03.2020, Вх. № 03-07/42 (копія – Додаток 2), зупинено дію рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4061-р/пк-пз від 03.03.2020.
Враховуючи вищевикладене, в Управління відсутня можливість усунути виявлені порушення, а тому вважаємо за необхідне виправити Висновок Державної аудиторської служби України від 01.04.2020 по причині відсутності порушення частини дванадцятої статті 18 Закону з боку Управління, а саме, відповідно до абзацу 2 частини дванадцятої статті 18 Закону, рішення органу оскарження оскаржується у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене та керуючись абз. 2 ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
Прошу:
1. Внести зміни до Висновку Державної аудиторської служби України від 01.04.2020 по причині відсутності порушення частини дванадцятої статті 18 Закону з боку Управління, а саме, відповідно до абзацу 2 частини дванадцятої статті 18 Закону, рішення органу оскарження оскаржується у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Копія ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 19.03.2020 по справі № 640/5907/20, якою було відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбуд Забудова» до Антимонопольного комітету України, третя особа - Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради, про визнання протиправним та скасування рішення.
2. Копія ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва про забезпечення позову від 19.03.2020 по справі № 640/5907/20, якою було зупинено дію рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4061-р/пк-пз від 03.03.2020.
В. о. начальника управління С.В. Петрик
Головкін Р.В. Б. п.
(04595)6-36-61
Дата публікації:
06.04.2020 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради прийнято до виконання Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.04.2020 у справі № 640/5907/20, яке набрало законної сили 18.05.2020.
Дата публікації звіту:
19.05.2020 15:50