• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дрова твердих порід (Паливна деревина, ДК 021:2015 - 03413000-8)

Завершена

1 667 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 670.10 UAH
Номер: 3311e0f674504235b3d9d390a862fba3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.02.2020 10:34 - 11.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2020 № 6 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.02.2020 №6 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-01-02-000290-b 02.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 9 та 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Комунальної установи Сумської обласної ради Білопільський дитячий будинок – інтернат (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.01.2020 (протокол № 46), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Калініченка Дмитра Васильовича (далі – ФОП Калініченко Д.В., учасник), протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2020 № 59, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2020, договір від 12.02.2020 № 38/20, додаткові угоди від 12.02.2020 № 1, від 24.02.2020 №2. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Крім того, пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не містить опис методики оцінки за критерієм «ціна» з інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Калініченко Д. В. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів щодо підтвердження якості товару (протоколу досліджень, сертифікату якості або посвідчення про якість або іншого документу, що засвідчує якість товару), чим не дотримано вимоги пункту 2 додатку 1 тендерної документації Замовника. Також, ФОП Калініченко Д. В. у складі тендерної пропозиції надано договір оренди автомобіля від 01.01.2020 б/н за участю фізичної особи (Субботіна Олексія Олександровича), який укладено з порушенням вимог частини другої статті 799 Цивільного кодексу України (нотаріально не засвідчено). Згідно з частиною першою статті 220 Цивільного кодексу України такий договір є нікчемним. Отже, ФОП Калініченко Д. В. не надано належного документального підтвердження наявності орендованого транспортного засобу, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 додатку 6 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Калініченко Д.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 12.02.2020 № 38/20 на суму 1 249 000, 00 гривень.
Період усунення порушень: 02.03.2020 10:23 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 10:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком про результати моніторингу та розглянувши зобов’язання щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, адміністрація КУСОР Білопільський дитячий будинок – інтернат повідомляє наступне : 12 лютого 2020 року установою було укладено договір з ФОП «Калініченко Дмитро Васильович», за результатами проведення процедури відкриті торги на поставку дров (ДК 021:2015 – 03413000-8). На сьогоднішній день Договір діє, Продавець належним чином в повному обсязі та у встановлені строки виконує свої зобов’язання відповідно до вказаного Договору. Після ознайомлення з наданим Вами висновком, адміністрація дитбудинку звернулася в усній формі до ФОП «Калініченка Д.В.» з пропозицією про дострокове розірвання договору, так як за результатами моніторингу були виявлені невідповідності в його тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. Проте ФОП «Калініченко Д. В.» зазначив, що його тендерна пропозиція повністю відповідає тендерній документації Замовника, жодної підстави для відхилення його пропозиції не було, на сьогоднішній день свої зобов’язання згідно укладеного договору він виконує в повному обсязі, а тому категорично відмовляється від розірвання договору. Враховуючи вищевикладене на сьогоднішній день є неможливим усунення виявлених Вами порушень, так як є неможливим розірвання укладеного з ФОП «Калініченко Д. В.» договору в односторонньому порядку. КУСОР Білопільський дитячий будинок - інетрнат буде звертатися з письмовою пропозицією до ФОП "Калініченко Д. В." про дострокове розірвання договору № 38/20 від 12.02.2020 року про поставку дров.
Дата публікації звіту: 06.03.2020 13:17