-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба Хек
Завершена
260 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 260.10 UAH
мін. крок: 0.1% або 260.10 UAH
Номер:
1769ecde89d84dc0aef09f3a71271970
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-15-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 15:49 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-01-02-000152-a 02.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік управління освіти Іллінецької міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП «Валюк Наталія Василівна», протокол засідання тендерного комітету від 24 січня 2020 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 28 лютого 2020 року №123, пояснення від 20 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06 лютого 2020 року №2263-р/пк-пз та від 21 лютого 2020 року №3380-р/пк-пз.
Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Валюк Наталія Василівна», якого визначено переможцем торгів, вимогам тендерної документації, в частині надання в складі тендерної пропозиції листа-відгука відділу освіти Теплицької райдержадміністрації від 27 грудня 2019 року №1424, виданого раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (02 січня 2020 року), чим порушено вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Валюк Наталія Василівна», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товару від 28 лютого 2020 року №123.
Крім того, встановлено, що замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-01-02-000152-а.а1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 02 лютого 2020 року, не оприлюднив відповідь в триденний термін, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
21.05.2020 17:39 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2020 17:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти Іллінецької міської ради від 28 травня 2020 року було прийнято рішення про усунення виявлених під час проведення моніторингу порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 28 лютого 2020 року №123 (протокол додається).
Дата публікації звіту:
28.05.2020 08:59
Запити/Пояснення
Номер:
febe16d083144bbba48dda5600df34e7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2020 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі риби хек (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-02-000152-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасник ФОП «Валюк Наталія Василівна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 24 січня 2020 року), обрано переможцем торгів, виконав вимогу підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, в частині надання оригіналу або нотаріально завіреної копії листа-відгуку (всіх листів-відгуків), дата якого (яких) має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
2. Чому не дотримано вимогу частини першої статті 32 Закону у редакції чинній на момент проведення закупівлі, в частині ненадання відповіді на вимогу про надання інформації по пропозиції переможця торгів, яка розміщена учасником закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд» в електронній системі закупівель 02 лютого 2020 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
948604023002435e9f1f4150a2fdb879
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.05.2020 08:59
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі риби хек (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-02-000152-а), учасник закупівлі ФОП Валюк Н.В. надала оригінал листа-відгуку , дата видачі якого якого раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Головним критерієм, по яким визначався переможець, була цінова пропозиція, яка у учасника Валюк Н.В. була найнижчою. Також тендерна пропозиція даного учасника (надані документи), відповідала заявленим вимогам (крім відсутності вищезазначеного реєстру). Що стосується інших учасників, у їх тендерних пропозиціях (наданих документах) виявлено ряд суттєвих недоліків. Що стосується ненадання відповіді на вимогу про надання інформації по пропозиції переможця торгів, яка розміщена учасником закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд» в електронній системі закупівель 02 лютого 2020 року, даним учасником було подано скаргу до Антимонопольного комітету, яким було проведено розгляд даної скарги та прийняття рішення про незадоволення даної скарги. Тому тендерним комітетом було прийняте рішення про визначення переможцем торгів саме Валюк Н.В.