• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)»

Завершена

2 032 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 904.00 UAH
Номер: 6793c71178d54d0d8f88ad7cf43de5fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.05.2020 09:33 - 05.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2020 № 81 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-02-000561-c 02.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 68) 399-44-82, taras_boyko@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено включення до тендерної документації вимог, що суперечать нормам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по обох лотах установлено порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час оголошення та проведення процедури закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік (UA-P-2020-01-02-001902-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій; ЛОТ 1 – тендерну пропозицію приватного підприємства «Агентство журналістських розслідувань» (в частині правомірності відхилення) та тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Ефорт-Гарант-18» (далі – ДП «Ефорт-Гарант-18»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2020, протоколи засідання тендерного комітету № 38 від 27.01.2020 та № 54 від 03.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2020, договір від 21.02.2020 № 81/200220-Г18С, додаткову угоду № 1/1 від 02.03.2020 до договору про надання послуг № 81/200220-Г18С від 21.02.2020; ЛОТ 2 – тендерну пропозицію приватного підприємства «Агентство журналістських розслідувань» (в частині правомірності відхилення) та тендерну пропозицію ДП «Ефорт-Гарант-18», протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2020, протоколи засідання тендерного комітету № 39 від 27.01.2020 та № 55 від 03.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2020, договір від 21.02.2020 № 82/200220-Г18С, додаткову угоду № 1/1 від 02.03.2020 до договору про надання послуг № 82/200220-Г18С від 21.02.2020. Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у Додатку № 4 до тендерної документації вказано, що основні вимоги договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Крім того, вказано, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, а також відповідно до вимог статей 36, 37 Закону та відповідно до Додатку № 4 до ТД. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону по обох лотах Замовником договори № 81/200220-Г18С та № 82/200220-Г18С укладені з ДП «Ефорт-Гарант-18» 21.02.2020, а оприлюднені в електронній системі закупівель 28.02.2020, тобто з перевищенням встановленого строку (протягом двох днів з дня його укладення). Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-8-2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі) – не підтвердилася. Водночас Замовник опублікував договір із порушенням встановлених Законом строків. Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 11.3 договору №81/200220-Г18С від 21.02.2020 та договору №82/200220-Г18С від 21.02.2020 вказано, що договір з додатками, які є його невід'ємною частиною, складається у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, з яких один примірник знаходиться у «Замовника», а другий у «Учасника». Додатками до договору є: Додаток № 1 - Акт вводу в експлуатацію, Додаток № 2 - Інструкція здавання (зняття) Об'єкта під охорону Об'єктів, Додаток № 3 – Копії документів, що підтверджують право власності (або право на розпорядження, користування) на Об’єкт, Додаток №4 – Акт Прийому-передачі обладнання та Додаток №5 - Перелік та місцезнаходження об’єктів. Проте, на порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону договори по Лоту 1 № 81/200220-Г18С від 21.02.2020 та по Лоту 2 № 82/200220-Г18С від 21.02.2020 Замовником опубліковані без додатків: Додаток № 1 - Акт вводу в експлуатацію, Додаток № 3 – Копії документів, що підтверджують право власності (або право на розпорядження, користування) на Об’єкт та Додаток №4 – Акт Прийому-передачі обладнання.
Період усунення порушень: 03.06.2020 09:47 - 18.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2020 09:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок від 29.05.2020 з приводу моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень) (79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» ( UA-2019-04-05-001251-b) в якому зазначається, що: «відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За даними ІТС «ProZorro» за результатами проведених торгів замовником укладено договір від 08.05.2019 №01/03/19-Т, який опубліковано 10.05.2019. Додаткова угода №3, укладена 25.12.2019, та повідомлення щодо продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році в обсязі, що не перевищує 20% суми основного договору, опубліковані лише 22.05.2020. Таким чином, на порушення частини 1 статті 10 Закону замовником повідомлення про внесення змін додатковою угодою №3 від 25.12.2019 опубліковано з порушенням строку, встановленого законом. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю та тендерної документації Замовника строк надання послуг – до 31.12.2019 року. Строк дії укладеного Договору до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-05-001251-b (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у 2019 році здійснено оплату за Договором № 01/03/19-Т 186579,88 грн. Вказана сума відповідає сумі укладеного з врахуванням додаткової угоди №1, №2 та №3 до вказаного договору. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником з недотриманням трьохденного терміну оприлюднено звіт про виконання договору лише під час проведення моніторингу – 22.05.2020 року», відділ освіти повідомляє, що:звіт про виконання договору оприлюднено через ІТС «ProZorro» та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому. Заступник голови тендерного комітету Поляруш С.О. Вик.Строгуш С.Б.
Дата публікації звіту: 05.06.2020 15:43