• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)»

Завершена

18 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер: dd36b57e5b6d4976b96b1e36357430ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-19-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.03.2020 12:45 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-01-09-000379-a 09.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення норм ч. 1 ст. 32, абзацу п’ятого частини першої статті 3, частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.03.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.01.2020 № 9/20 ТК (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.03.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.03.2020, тендерні пропозиції приватної фірми «АЗУРИТ» (далі – Переможець), товариства з обмеженою відповідальністю «СОФIЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «СКС», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ», товариства з обмеженою відповідальністю «Елкопласт Україна», товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНТОК ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ», протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства «Київкомунсервіс» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (далі – Замовник) від 11.03.2020 № 42/20ТК, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2020, пояснення Замовника від 26.03.2020 року. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що учасником ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» подано вимогу щодо надання інформації стосовно відхилення його тендерної пропозиції, яка оприлюднена 06.03.2020 № UA-2020-01-09-000379-a.a8. Однак, Замовником не надано відповідь на вищевказану вимогу, чим порушено ч. 1 ст. 32 Закону. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Поряд з цим, за результатами здійснення моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ» з підстав, зазначених Замовником у поясненнях. Так, у складі ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ» міститься банківська гарантія від 07.02.2020 № 71.00.016825, яка відповідає умовам пункту 2 та 3 Розділу 3 ТД. Слід зазначити, що у вказаних пунктах тендерної документації відсутня вимога, що для перевірки банківської гарантії у складі пропозицій учасників має міститися електронний цифровий підпис особи, яка підписала тендерне забезпечення. Крім того, на виконання п. 5в розділу 3 ТД учасником надано довідку, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки від 10.02.2020 № 27-0220 про наявність у нього договорів аналогічних предмету закупівлі. Поряд з цим, учасником надано завірену копію технічного паспорту виробу та порівняльну таблицю товару (еквівалента) від 10.02.2020 № 26-0220 відповідно до умов п. 6 Розділу 3 та Додатку 3 до ТД, в частині їх відповідності технічним характеристикам запропонованого еквіваленту Товару та його підтвердження у технічному паспорті. Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту другого частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ» з підстав, зазначених Замовником у поясненнях, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. Також, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, у складі пропозиції приватної фірми «АЗУРИТ» містяться листи-пояснення щодо сертифікації та надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи б/н та б/д, які не містять посилання на норми чинного законодавства, чим не виконано умови п. 6 Розділу 3 ТД. До того ж, моніторингом встановлено аналогічну невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОФIЯ», що не відповідає умовам п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та згідно з частиною першою статті 31 Закону відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції приватної фірми «АЗУРИТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «СОФIЯ» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, та не відмінив торги, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 01.04.2020 17:26 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2020 17:26

Оскарження висновку в суді

Опис: оскарження 15 квітня 2020 року до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)»,UA-2020-01-09-000379-a (ID моніторингу UA-M-2020-03-19-000065), позовна заява вих..№ 7-2112 від 15.04.2020 року.
Дата публікації: 16.04.2020 10:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» подано вимогу 06.03.2020 о 14.43 год. (п’ятниця). Згідно частини третьої ст.30. Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 10.03.2020 (перший робочий день за вихідними та святковим днем) електронним майданчиком закупівлю було переведено у статус «аукціон» що технічно унеможливило надання відповіді під запитанням учасника (скрін-шот додається). Однак, на виконання вимог Закону, замовником своєчасно – 11.03.2020, надана відповідь учаснику через електронну систему закупівель шляхом розміщення рішення тендерного комітету від 10.03.2020 № 42 (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - згідно статті 10 Закону оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі), який в п.1 містить відповідь на запит ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», а саме: «Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА": Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ). Довідка про наявність працівників не містить інформації щодо кваліфікації. Відсутня копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи лист – пояснення щодо санітарно-епідеміологічного контролю товару, що пропонується. Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується. Механізм підйому, описаний у документі - «Тех якісн та кільк характер.pdf» не відповідає наданим учасником зображенням контейнерів. Частина перша статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить імперативні (обов’язкові до виконання) норми щодо відхилення замовником тендерної пропозиції в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" прийнято на підставі вимог Закону, є обґрунтованим та правомірним. На виконання статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 р. № 490 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.03.2020. Надання учасникам додатково, на їх вимогу, протоколу розгляду тендерних пропозицій, законодавчо не передбачено. » (копія протоколу додається) Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та «Про публічні закупівлі», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 пунктом 26 якого встановлено, що гарантія повинна містити підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; Банківська гарантія, надана учасником, не містила підпису уповноваженої особи банку-гаранту, містить напис про накладення ЕЦП та порядок перевірки достовірності ЕЦП, проте не містить безпосередньо файл електронного підпису, тобто банківська гарантія не містить підпису уповноваженої особи банку-гаранта. Відповідно до с̣т.6 «Про електронні документи та електронний документообіг», накладенням електронного підпису завершується створення електронного документу. Тендерною документацією вимагалася «Довідка про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)». Натомість учасником надано довідку про виконання двох договорів з поставки контейнерів для твердих побутових відходів. Вимоги до контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів визначено «Методикою роздільного збирання побутових відходів» затвердженою наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 133 від 01.08.2011 року (із змінами, далі - Методика)̣. Відповідно до п.2.1 Методики, етапом впровадження роздільного збирання побутових відходів є вибір типів і розрахунок кількості контейнерів для збирання відходів як вторинної сировини, придбання контейнерів. Окремо слід зазначити, що ДСТУ 8476:2015 встановлено окремі технічні вимоги до контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів. Таким чином учасником не було надано підтвердження наявності договорів аналогічного предмету закупівлі. Технічним паспортом виробу та порівняльною таблицею товару (еквівалента) від 10.02.2020 № 26-0220, наданими ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ», не підтверджено технічної вимоги: «Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Листи-пояснення щодо сертифікації та надання висновку державної санітарно-епідеміологічної приватної фірми «АЗУРИТ» та ТОВ «СОФIЯ» містять посилання «відповідно до чинного законодавства України та чинних правил і норм». Тендерною документацією не вимагалося перераховувати конкретні нормативно-правові акти.
Дата публікації звіту: 07.04.2020 11:02

Запити/Пояснення