• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09310000-5 електрична енергія

Торги відмінено

1 170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 700.00 UAH
Номер: de5f805e7e4b42ffb4f5cecdbd960be0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-17-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 17.01.2020 15:46 - 08.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.01.2020 № 2 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 17.01.2020 № 2 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-01-09-000732-c 09.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 68) 442-21-20, rltender@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, встановлено порушення частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до тендерної документації, надання роз'яснень щодо тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 1 та зміни до неї, роз'яснення Замовника на запити щодо умов тендерної документації. За результатами аналізу питання надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено, що до Замовника 14 січня 2020 року було здійснено запит про надання роз’яснення щодо тендерної документації та вимогу щодо усунення порушень. Згідно норм частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону, однак Замовником в порушення частини першої статті 23 Закону надано відповідь з недотриманням строків, а саме: 19 січня 2020 року. Окрім цього встановлено, що положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, що є порушенням абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення пункту 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) не відповідають умовам тендерної документації, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено післяоплату 30 днів, тоді як в пункті 5.7 розділу 5 Додатку 4 до тендерної документації умови оплати договору визначені, як оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем.
Період усунення порушень: 21.01.2020 15:35 - 05.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2020 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок Державдитслужби Закарпатської області повідомляємо, що нами не було допущено порушень зазначених у висновку, адже 9п. «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» у оголошенні про проведення відкритих торгів передбачає порядок здійснення розрахунків. Порядок здійснення розрахунків зазначено в проекті договору, а саме: 5.5п. розрахунковий період за цим Договором є календарний місяць тобто 30днів. Розрахунковий період 30 календарних днів зазначено у оголошенні про проведення відкритих торгів. Проект договору є невідємною частиною тендерної документації, а тендерна документація є невідємною частиною оголошення. У оголошенні про проведення відкритих торгів та в проекті договору зазначено один і той же період оплати тобто 30 календарних днів. У проекті договору 5.7. зазначено оплату рахунка постачальника за цим Договором має бути здійснена споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5(п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого споживачем. Тобто при формуванні рахунку Постачальник не може указати термін дії рахунку менше ніж 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або термін дії 5 (п’ять) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого споживачем.
Дата публікації звіту: 22.01.2020 14:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 24.01.2020 11:47

Запити/Пояснення