• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код (ДК 021:2015) - 34110000-1 Легкові автомобілі (Легковий автомобіль згідно із технічним завданням)

Повторна закупівля; Кошти НСЗУ за медичні послуги ПМД установи

Завершена

440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Номер: 1729afb4d67a44e397b2a4c940e6eeca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 03.02.2020 17:32 - 25.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.02.2020 № 10 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2020-01-09-000362-c від 09.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Союз Автомотів», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ТОВ «Союз Автомотів», протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2020 року, укладений договір від 10.02.2020 року № 84-20, пояснення Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердичівської міської ради (далі – Замовник) від 20.02.2020 року, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 28.01.2020 року № 25. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в підпункті 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі про відсутність підстав, для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пунктах 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 частини 1 та частині 2 статті 17 Закону, тобто, надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Відповідно до підпункту 6.1.1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось, зокрема, надання технічної специфікації у вигляді інформації у довільній формі згідно із Додатком № 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до цієї документації, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованого транспортного засобу щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог, передбачених Додатком № 1, в тому числі включати в себе інформацію про найменування запропонованого транспортного засобу (маркування згідно технічної документації виробника), найменування виробника та країну походження товару. Однак, моніторингом установлено, що у наданому у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Союз Автомотів» технічному завданні від 21.01.2020 року № 1196 відсутня інформація щодо найменування виробника та країни походження товару, чим порушено вимоги підпункту 6.1.1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, проведеним моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.5 Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Союз Автомотів» відсутній паспорт на продукцію (з зазначенням технічних, якісних характеристик та малюнком з вказанням розмірів обладнання) з печаткою Учасника та виробника. Поряд з тим, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 20.02.2020 Замовником до наданого пояснення долучено витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 28.01.2020 року № 25, відповідно до якого при попередньому розгляді документів учасника ТОВ «Союз Автомотів» виявлені тендерним комітетом порушення, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції паспорту на продукцію (з зазначенням технічних, якісних характеристик та малюнком з вказанням розмірів обладнання) з печаткою Учасника та виробника, а також відсутність інформації про найменування виробника та країну походження товару в документі «Технічне завдання щодо предмету закупівлі», які Замовником віднесені до несуттєвих помилок, допущення яких відповідно не призведе до відхилення пропозиції. Однак, підпунктом 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено приклад таких помилок, що включають орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо. Таким чином, підпунктом 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вищезазначені порушення не передбачають віднесення до формальних (несуттєвих) помилок. З огляду на викладене, тендерна пропозиція переможця ТОВ «Союз Автомотів» не відповідає умовам підпункту 6.1.1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.5 Додатку № 1 тендерної документації. Проте, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Союз Автомотів», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 21.02.2020 16:15 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2020 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердичівської міської ради (далі - підприємство) висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо про причини неможливості усунення виявлених порушень, оскільки укладений договір від 10.02.2020 року № 84-20 укладено виконано у повному обсязі, про що свідчить оприлюднений в електронні в системі закупівель звіт про виконання договору та процедура набула статусу «Завершена». Також, щодо вжиття заходів щодо розірвання договору повідомляємо, що частиною 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, пунктом 10.3 договору передбачено, що договір може бути розірвано виключно за згодою сторін чи за рішенням Господарського суду, при цьому претензій щодо неналежного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором не надходило. Крім цього, щодо питань зазначених у висновку про результати моніторингу закупівель повідомляємо наступне. Так, відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено виключний перелік підстав відхилення замовником тендерної пропозиції: - якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій цього Закону; - переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Крім того, повідомляємо, що відповідно до статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження (пункт 27 частини першої статті 1 Закону). Проте, протягом проведення процедури закупівель скарг та вимог щодо усунення порушення з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило. Крім того, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, підприємством надано пояснення долучено витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 28.01.2020 року № 25, відповідно до якого при попередньому розгляді документів учасника ТОВ «Союз Автомотів» виявлені тендерним комітетом формальні (несуттєві) порушення, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції паспорту на продукцію (з зазначенням технічних, якісних характеристик та малюнком з вказанням розмірів обладнання) з печаткою Учасника та виробника, проте інформація, що зазначена у вказаному паспорті викладена у документі Технічне завдання, що подана у складі тендерної пропозиції; - відсутність інформації про найменування виробника та країну походження товару в документі «Технічне завдання щодо предмету закупівлі», проте така інформація вказана учасником у іншому документі, що подано у складі пропозиції – сертифікат типу транспортного засобу. Таким чином, вищевказані недоліки підприємством у відповідності пп. 2 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації віднесені до несуттєвих помилок, допущення яких відповідно не призведе до відхилення пропозиції, що відповідає вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Враховуюче вищевикладене, в ході розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Союз Автомотів» у підприємства не було законодавчих підстав щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, у свою чергу відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції без відповідних на те підстав фактично призвело б до не дотримання підприємством принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону. Разом з тим, додатково повідомляємо, що Ваші зауваження викладені у висновку за результатами моніторингу будуть враховані підприємством в ході проведення наступних процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 28.02.2020 10:05

Запити/Пояснення