• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пелети з лушпиння соняшника

Торги відмінено

2 745 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Номер: 829fae57bd224f7a9c4d93362dd743f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-20-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.03.2020 16:57 - 11.04.2020 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2020 № 66 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.03.2020 № 66 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2020-01-08-001543-c 08.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) від 08.01.2020 № 7, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 30.01.2020 № 44, від 31.01.2020 № 45, від 04.02.2020 № 54, від 05.02.2020 № 55, від 06.02.2020 № 57, від 07.02.2020 № 58 та № 59, від 24.03.2020 № 102, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ», фізичної особи підприємця Костюк Юрій Миколайович, товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЛАР ТРЕЙД», товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ ЕНЕРДЖИ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСКО-Пектораль», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Теплоенергосервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.03.2020 № 4213-р/пк-пз, повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися від 24.03.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівлі, Замовник 24.03.2020 відмінив зазначену процедуру закупівлі у зв’язку виконанням рішення колегії АМКУ.
Період усунення порушень: 26.03.2020 16:56 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2020 16:56