• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ

Торги відмінено

97 980 663.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 979 807.00 UAH
Номер: 6831e8a90e874633a19dc81932a4b105
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2020 16:44 - 23.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2020 № 166 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.09.2020 № 166 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-01-08-001396-c 08.01.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 23, пункту 9 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.10.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.12.2019 № Т-242 /19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2020, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Комунального підприємства виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) «Київкінофільм» від 05.02.2020 №Т-30/20 та № Т-31/20, від 10.02.2020 № Т-34/20, від 14.02.2020 № Т-38/20, від 17.02.2020 № Т-39/20 та №Т-40/20, б/д № Т-46/20 (оприлюднений 20.02.2020 року), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТИЦЬКИЙ 2», товариства з обмеженою відповідальністю «БК «УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВБУДКОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАБУД-БК», повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2020 № 5107-р/пк-пз та від 18.03.2020 №5215-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону № 922-VIII фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Однак, на запити від 14.01.2020 року Замовником надано відповіді 23.01.2020 року, чим порушено вимоги частини 1 статті 23 Закону № 922-VIII. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що ТД не містить інформацію про питому вагу критерію оцінки – ціни; методика оцінки за критерієм «ціна» не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що є порушенням пункту 9 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Слід зазначити, що у складі ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» міститься календарний план виконання робіт на об’єкті, поданий на вимогу п.п. 20 п. 1 Розділу 3 до ТД, згідно з яким початок виконання робіт за договором визначено лютий 2020 року. Однак, станом на 20 жовтня 2020 року, інформація щодо укладеного договору між Замовником та переможцем торгів на веб-порталі Уповноваженого договору відсутня. Враховуючи зазначене та у випадку укладання між Замовником з ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» договору, за результатами вказаної закупівлі, може бути порушено істотні умови договору, передбачені у пункті 4 Розділу 6 ТД, зокрема в частині строків початку виконання робіт, що може призвести до нікчемності договору відповідно до статті 37 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 26.10.2020 16:32 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.10.2020 16:32