-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Бензин, дизельне паливо
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо, 3 лоти) (Лот №1: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 (Євро5)); Лот №2: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-92 (Євро5)); Лот №3: ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо (Паливо дизельне (Євро5)) згідно технічних вимог та документації. Поставка частинами за замовлення замовника. Доставка за рахунок учасника. Оплата по факту поставки протягом 30 банківських днів.
Завершена
3 647 378.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 800.00 UAH
мін. крок: 0% або 800.00 UAH
Номер:
ddf585f4fa2a4a978f5c9cbc789fb9e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-13-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2020 00:00
Період моніторингу:
13.02.2020 17:09 - 06.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2020 № 27
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингу (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-01-08-000012-c 08.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм абз. 2 ч. 1, ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. п. 3, 8 наказу № 477. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. п. 7, 13 ч.2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 11, ч.1 ст. 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 23.12.2019 № 123), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», ТОВ «ВОГ КАРД», ПП «ОККО КОНТРАКТ», протоколи засідання тендерного комітету від 27.01.2020 №№ 22,23, від 28.01.2020 №№ 24, 25, від 30.01.2020 №№ 34, 35, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2020, 28.01.2020, 30.01.2020, договори від 10.02.2020 № № 25, 26, від 11.02.2020 № 29. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовник здійснює закупівлю товару. При цьому, відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону у разі закупівлі товарів, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оголошення про проведення процедури обов’язково додатково оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою. Згідно з інформацією, викладеною на сайтах https://bank.gov.ua та https://minfin.com.ua, курс євро, встановлений Національним банком України станом на 08.01.2020, становить – 26,39320000 грн/1 євро. Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не опубліковано англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі, очікувана вартість якої перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, що є порушенням ч. 4 ст. 10 Закону.
Крім того, датою розкриття пропозицій визначено 24.01.2020. Згідно з ч. 4 ст. 10 Закону, а також з огляду на вартість закупівлі, Замовник був зобов’язаний оприлюднити оголошення англійською мовою не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.Отже, Замовником порушено норми абз. 2 ч. 1, ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (далі – наказ № 477), а саме: оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням терміном менше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозицій.
Порушення порядку оприлюднення оголошення спричинило низку порушень, а саме:- вимоги абзацу другого частини першої статті 27 Закону – не відбулося розкриття електронною системою закупівель частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі до проведення аукціону;- вимоги частини п’ятої статті 28 Закону – замовник не розглянув тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та не визначив відповідності учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. При здійсненні моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-01-08-000012-c по лоту № 2 встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» умовам ТД, оскільки одна з двох наданих у складі тендерної пропозиції АЗС по вул. Набережно-Луговій, 8, що обслуговує талони учасника, всупереч п. 5.4 Додатку № 1, Додатку № 2.1 до ТД знаходиться на відстані більше 3 км від замовника розташованого за адресою: вул. Дмитрівська, 16-а, м. Київ, 04080. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.01.2020 б/н, у якій не вказано спеціальність працівників, які будуть залучені для поставки пального, чим не виконано умови п. 2.1 Додатку № 1 до ТД.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД, та уклав з ним договір від 10.02.2020 № 26 на поставку бензину А-92 на загальну суму 694 965,00 гривень. Крім того, Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протоколи засідання тендерного комітету від 27.01.2020 №№ 22,23, від 28.01.2020 №№ 24, 25, від 30.01.2020 №№ 34, 35 в яких не відображені результати поіменного голосування членів тендерного комітету та які ними не підписані, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 11 Закону.
Період усунення порушень:
19.02.2020 14:42 - 05.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2020 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку від 19.02.2020 року Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України всі договори за закупівлею UA-2020-01-08-000012-c розірвано.
Дата публікації звіту:
25.02.2020 17:59