• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ 13-100, АМ 13-25.

Завершена

2 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: a06b5c799fcc45d2b7e1e69443e70d45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-02-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.09.2021 17:16 - 24.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.09.2021 №505 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 02.09.2021 №505 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2020-01-06-000030-c 06.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Крижопільська окружна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06 січня 2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 27 січня 2020 року №12, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 14 лютого 2020 року №14 (далі – Договір №14), звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю товарів від 14 лютого 2020 року №14, додаткову угоду від 25 травня 2020 року №1, скарга ТОВ «Славресурс» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10 лютого 2020 року №036, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 12 лютого 2020 року №2669-р/пк-пз, пояснення від 09 вересня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Умовами пункту 12.1. розділу XII Договору №14 визначено строк його дії – до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами умов договору. Відповідно до пояснення Замовника та копій документів, отриманих через електронну систему закупівель, умови Договору №14 виконано протягом строку його дії. Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Крім того, встановлено, що оприлюднена Замовником інформація про код предмета закупівлі в річному плані закупівель (UA-P-2020-01-06-000044-b) та оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2020-01-06-000030-c), зокрема ДК 021:2015: 09100000-0 «Паливо», не відповідає інформації про код предмета закупівлі, визначеній в тендерній документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 06 січня 2020 року, а саме - ДК 021:2015: 09110000-3 «Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ 13-100, АМ 13-25)».
Період усунення порушень: 20.09.2021 16:27 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2021 16:27

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/158/2021ПР
Дата відкриття провадження: 21.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 02/157/2021ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами опрацюваних висновків про результат моніторингу процедури закупівлі "Вугілля" зобовязуємося не допускати порушень законодавства з публічних закупівель в подальшому
Дата публікації звіту: 21.09.2021 11:01

Запити/Пояснення