-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти
Завершена
405 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
10e019a7098d46d8a774a0063b0f9a48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2020 00:00
Період моніторингу:
28.01.2020 12:11 - 19.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2020 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.01.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-01-05-000013-c 05.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Тиврівського обласного будинку-інтернату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Осадчук Тетяна Лівонівна, протокол засідання тендерного комітету від 23 січня 2020 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03 лютого 2020 року №28, пояснення від 31 січня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозицій учасника ФОП Осадчук Тетяна Лівонівна, якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації в частині відсутності:
- документів для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1 Додаток №2 тендерної документації);
- документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (пункт 3 Додаток №2 тендерної документації);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток №3 тендерної документації);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток №4 тендерної документації);
- копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (таблиця №2 пункт 3 Додаток №3 тендерної документації);
- листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності (пункт 1 Додаток №4 «Інші вимоги» тендерної документації);
- листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що при встановленні замовником недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товари, яких не вистачає, за власний рахунок (пункт 3 Додаток №4 «Інші вимоги» тендерної документації);
- гарантійного листа за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо права вибору замовником лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників (пункт 5 Додаток №4 «Інші вимоги» тендерної документації);
- листа за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо згоди з умовами закупівлі, визначеними в тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (пункт 7 Додаток №4 «Інші вимоги» тендерної документації);
- довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі (пункт 8 Додаток №4 «Інші вимоги» тендерної документації).
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Осадчук Тетяна Лівонівна як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 03 лютого 2020 року №28 на суму 402790,00 грн.
Період усунення порушень:
05.02.2020 11:35 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2020 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
договір№28 від 03.02.2020року розірвано(додаткова угода№1 від 07.02.2020р.)
Дата публікації звіту:
07.02.2020 14:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 03.02.2020 №28 додатковою угодою від 07.02.2020 №1
Дата публікації:
11.02.2020 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
cc4f74857c614167a98b7dbd8381ef7b
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2020 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-05-000013-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
Яким чином учасник тендеру ФОП Осадчук Тетяна Лівонівна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 23 січня 2020 року №б/н) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- документів для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1 Додаток №2 тендерної документації);
- документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (пункт 3 Додаток №2 тендерної документації);
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток №3 тендерної документації);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток №4 тендерної документації)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6bde32c2023741689a33889305808063
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
31.01.2020 12:21
Опис:
пояснення
по закупівлі№UA-2020-01-05-000009-с по предмету закупівлі код за ДК 021:2015 – 15130000-8 м’ясопродуктів
Станом на 29 січня 2020 року у Тиврівському обласному будинку-інтернаті проживає 220 підопічних (люди похилого віку та інваліди), які потребують чотирьох-разового раціонального збалансованого харчування. В зв’язку з тим, що проведення відкритих торгів займає великий проміжок часу, що призводить до несвоєчасної поставки продуктів харчування, в результаті чого не виконуються норми харчування мешканців – скасувати рішення про визнання ФОП Осадчук Т.Л. переможцем даної закупівлі – неможливо . З даним підприємцем працюємо з 2018-2019року: жодних претензій до вчасної, якісної поставки не було. А також ціна пропозиції є найнижчою, що призводить до економії бюджетних коштів.
Недодані документи були завантажені через систему закупівель «Prozorro» до тендерної документації ФОП Осадчук Т.Л. і долучені до тендерної документації. Тендерний комітет