-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля марки АКО (25-100)
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 100.00 UAH
Номер:
a1938aa95c5641899a719c1cfef1c053
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2020 00:00
Період моніторингу:
27.05.2020 12:38 - 18.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2020-01-03-001764-а 03.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником не дотримано вимог абзацу 2 частини першої статті 10 Закону, частини першої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік опорного навчального закладу - закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 ім. Івана Богуна м. Ямпіль Ямпільського району Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, протоколи засідання тендерного комітету від 24 січня 2020 року №6, 7, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10 лютого 2020 року №20, пояснення від 01 червня 2020 року, 02 червня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовник на порушення вимог абзацу 2 частини першої статті 10 Закону, частини першої статті 22 Закону не оприлюднив тендерну документацію на вебпорталі Уповноваженого органу.
Згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на вебпорталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові складові тендерної документації.
Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 відповідно до абзацу 2 пункту 11 частини першої статті 8 Закону затверджена «Примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги».
Період усунення порушень:
04.06.2020 16:46 - 19.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2020 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
8dfab87da94841fb9b09a07d7d87586a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2020 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марки АКО (25-100) (ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-03-001764-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання :
З яких підстав не оприлюднено тендерну документацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
856f99a15e004213b4d1b526e2bad3af
Назва:
Відповідб на запит щодо моніторингу UA-М-2020-05-27-000013
Дата опублікування:
01.06.2020 15:26
Опис:
Тендерним комітетом ОНЗ ЗЗСО І-ІІІст. №2 ім. І. Богуна розглянуто ваш запит про надання пояснень з питань закупівлі в системі прозоро за номером UA-2020-01-03-001764-а та пояснює наступне: оголошення про проведення даної закупівлі помилково прийнято нами за тендерну документацію. Дана закупіля проведена в січні-лютому 2020року, договір укладено 10.02.2020року. Зобовязання по даному договору постачальником виконано.
Номер:
b7e3086b6d0c40d3a7f38ccdbd58475e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.06.2020 17:11
Опис:
Надаємо сканкопії видаткових накладних, які підтверджують виконання постачальником зобов"язань по даному договору. На видатковій накладній №4 від 24 квітня 2020 року відсутня відмітка казначейства, тому, що обслуговуємося по програмі СДО-Казначейство. Накладна №35 від 26 травня 2020 року зареєстрована без системи СДО-Казначейство у зв"язку з технічними причинами. У зв"язку з тимчасовою затримкою фінансування умови даного договору замовником поки що не виконані.
Номер:
01bb0a39479e49faa3d1808cf65dd5bd
Назва:
Про усунення виявлених порушень
Дата опублікування:
12.06.2020 17:03
Опис:
Усунути виявлене порушення у встановленому законодавством порядку неможливо, тому що постачальник виконав зобовязання по договору в повному обсязі. Надаємо інформацію в Державну аудиторську службу України у Вінницькій області щодо осіб відповідальних за орилюднення інформації про зазначену закупівлю на вебпорталі Уповноваженого органу та документальне підтвердження покладання на них виконання таких обовязків.