• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельної – круп’яної промисловості

Завершена

498 131.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.66 UAH
Номер: 41f443940ba24258a35281eebac298c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-09-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.04.2020 10:28 - 05.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.04.2020 № 22 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2020 № 22. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2020-01-03-001436-a від 03.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «ВІКОНТ», яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунальної установи «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), тендерну пропозицію учасника ФОП Пилипчук Віктор Васильович, тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ», протоколи засідання тендерного комітету від 21.01.2020 року та 23.01.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2020 року, договір про закупівлю від 13.02.2020 № 30, з додатковою угодою від 21.04.2020 № 1, та пояснення Замовника від 22.04.2020 року та від 27.04.2020 року. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяв до 19.04.2020 року, далі – Закон), в підпункті 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа про відсутність підстав, для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону. Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 17 жовтня 2016 року № 467/2016 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) та Указу Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Слід відмітити, що відповідно наданих у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ» копій посвідчень якості товарів та декларацій виробника, вказаний учасник не є виробником борошна, гречаної та манної крупи, вівсяних пластівців та рису. Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог Додатку № 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ» відсутній лист про намір співпраці у 2020 році, за підписом керівника з відтиском печатки від виробників, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, у якому обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника даного товару та місцезнаходження. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «ВІКОНТ», яка не відповідала умовам тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ НВФ «ВІКОНТ» 23.01.2020 року. Однак, аналізом дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю установлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 Закону договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30, укладено на 21-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, частиною 1 статті 37 Закону встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 28.04.2020 17:43 - 14.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2020 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон), жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону, за результатами якого було укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30. Договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі». Підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені відповідно до ст.10 Закону. Придбання даної продукції проводиться за цінами, які не перевищують середньостатистичні по області, про що свідчить лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (оприлюднено від 27.04.2020 р.). Також постачальник ТОВ НВФ «ВІКОНТ» за багаторічну співпрацю зарекомендував себе добросовісним учасником, затримок поставок жодного разу не було, підняття ціни товару завжди підтверджено документально. За результатами моніторингу винесений висновок вважаємо необґрунтованим та упередженим. Також звертаємо увагу на специфіку нашої установи, в якій на даний момент проживає 350 психічно-хворих людей, що унеможливлює розірвання договору по причині того, що підопічні установи залишаться без даного продукту харчування, що порушує добові норми харчування. В зв’язку з загальнодержавною ситуацією спричиненою коронавірусом COVID-19 на даний час в нашій установі обмежено рух осіб, які не є співробітниками інтернату, зміна постачальника може призвести до розповсюдження гострої респіраторної хвороби, що в свою чергу може загрожувати життю та здоров’ю підопічним інтернату.
Дата публікації звіту: 05.05.2020 13:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації: 22.05.2020 16:32

Запити/Пояснення