-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельної – круп’яної промисловості
Завершена
498 131.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.66 UAH
Номер:
41f443940ba24258a35281eebac298c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-09-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2020 00:00
Період моніторингу:
10.04.2020 10:28 - 05.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2020
№ 22
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2020 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-01-03-001436-a від 03.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «ВІКОНТ», яка не відповідала умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунальної установи «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), тендерну пропозицію учасника ФОП Пилипчук Віктор Васильович, тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ», протоколи засідання тендерного комітету від 21.01.2020 року та 23.01.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2020 року, договір про закупівлю від 13.02.2020 № 30, з додатковою угодою від 21.04.2020 № 1, та пояснення Замовника від 22.04.2020 року та від 27.04.2020 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяв до 19.04.2020 року, далі – Закон), в підпункті 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа про відсутність підстав, для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 17 жовтня 2016 року № 467/2016 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) та Указу Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність.
Слід відмітити, що відповідно наданих у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ» копій посвідчень якості товарів та декларацій виробника, вказаний учасник не є виробником борошна, гречаної та манної крупи, вівсяних пластівців та рису.
Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог Додатку № 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ» відсутній лист про намір співпраці у 2020 році, за підписом керівника з відтиском печатки від виробників, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, у якому обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника даного товару та місцезнаходження.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «ВІКОНТ», яка не відповідала умовам тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ НВФ «ВІКОНТ» 23.01.2020 року.
Однак, аналізом дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю установлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 Закону договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30, укладено на 21-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, частиною 1 статті 37 Закону встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
28.04.2020 17:43 - 14.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2020 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон), жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону, за результатами якого було укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30. Договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі». Підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені відповідно до ст.10 Закону. Придбання даної продукції проводиться за цінами, які не перевищують середньостатистичні по області, про що свідчить лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (оприлюднено від 27.04.2020 р.). Також постачальник ТОВ НВФ «ВІКОНТ» за багаторічну співпрацю зарекомендував себе добросовісним учасником, затримок поставок жодного разу не було, підняття ціни товару завжди підтверджено документально.
За результатами моніторингу винесений висновок вважаємо необґрунтованим та упередженим. Також звертаємо увагу на специфіку нашої установи, в якій на даний момент проживає 350 психічно-хворих людей, що унеможливлює розірвання договору по причині того, що підопічні установи залишаться без даного продукту харчування, що порушує добові норми харчування. В зв’язку з загальнодержавною ситуацією спричиненою коронавірусом COVID-19 на даний час в нашій установі обмежено рух осіб, які не є співробітниками інтернату, зміна постачальника може призвести до розповсюдження гострої респіраторної хвороби, що в свою чергу може загрожувати життю та здоров’ю підопічним інтернату.
Дата публікації звіту:
05.05.2020 13:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
22.05.2020 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
d88b24b4379b4d459ad65beb7df644a1
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001436-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону № 922, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ» на відповідність тендерній документації КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
14f6a963cd45460cbabc67a2c09aa201
Назва:
Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:
Дата опублікування:
22.04.2020 10:50
Опис:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» містить вимогу, а саме в п. 1.2. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «У випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно з Законом. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях). Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.».
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року не встановлено факт наявності формальних помилок, які не впливають на перебіг закупівлі.
Також зазначаємо, що замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі», жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону.
Номер:
87a847beb3634410bcfe35f26f2e56ea
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001436-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону № 922, встановлено імперативну умову, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Поряд з тим, в коментарях до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року, які розміщені на офіційному сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за адресою https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=12&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, що термін укладання договорів про закупівлю за результатами проведення відкритих торгів стосується саме календарних днів.
Так, відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року КУ «Довбиським психоневрологічним інтернатом» (далі – Замовник) прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ НВФ «ВІКОНТ» 23.01.2020 року.
Однак, аналізом дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог ч. 2 ст. 32 Закону № 922 договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30, укладено лише на 21-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, ч. 1 ст. 37 Закону №922 зокрема передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених ч. 2 ст. 32 Закону № 922, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Водночас, аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу не встановлено зупинення перебігу строків вказаної процедури закупівель у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження, яке передбачене ст. 18 Закону № 922.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, договір про закупівлю від 13.02.2020 року № 30, який укладений з не дотриманням вимог ч. 2 ст. 32 Закону № 922, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922 є нікчемним правочином.
При цьому, відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного Кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1. ст. 216 Цивільного Кодексу України, у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Враховуючи вищевикладене, поясніть укладання договору від 13.02.2020 року № 30 з порушенням вимог ч. 2 ст. 32 Закону № 922?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
e3121749705b4af9a2b0bd676a30f6b6
Назва:
Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:
Дата опублікування:
22.04.2020 10:49
Опис:
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року було сформовано повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі, який в подальшому було укладено з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30, і оприлюднено згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи завантаженість тендерного комітету на початок року та кількості оголошених процедур можливо допускаємо прорахунок в датах укладення договору. Також звертаємо увагу, що учасник територіально знаходиться за 63,9 км від замовника, що також могло призвести до затримки вчасного отримання підписаного екземпляра від учасника.
Також, замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі», договір з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» було укладено відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, жодного порушення не було вчинено.
Номер:
68250dba886c458ebd5ed55c545fe2b9
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2020 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001436-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону № 922 повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель Комунальною установою «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, додатковою угодою від 21.04.2020 № 1 до договору від 13.02.2020 № 30, укладеного з ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», збільшено ціну на предмету закупівель за одиницю відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткової угоди № 1 на збільшення ціни товару за одиницю, з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни, на підставі якого укладена зазначена додаткова угода № 1.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
8770a020f2e047adb38a753abad210b4
Назва:
Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:
Дата опублікування:
27.04.2020 10:56
Опис:
На основі листа-звернення від учасника ТОВ НВФ «ВІКОНТ» №22 від 16.04.2020 року було внесено зміни шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.04.2020 року до договору №30 від 13.02.2020 року на підставі ч.4 ст. 36 Закону « зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06, яке носить виключно рекомендаційний та інформативний характер, учасником ТОВ НВФ «ВІКОНТ» було надано лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (додається). Наданий лист не підпадає під обов’язкове оприлюднення відповідно до ст.10 Закону.
Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі».
Номер:
1eeda6dcd7d347d99fa8c6afff93b23f
Назва:
Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:
Дата опублікування:
05.05.2020 13:50
Опис:
Замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон), жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону, за результатами якого було укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30. Договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі». Підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені відповідно до ст.10 Закону. Придбання даної продукції проводиться за цінами, які не перевищують середньостатистичні по області, про що свідчить лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (оприлюднено від 27.04.2020 р.). Також постачальник ТОВ НВФ «ВІКОНТ» за багаторічну співпрацю зарекомендував себе добросовісним учасником, затримок поставок жодного разу не було, підняття ціни товару завжди підтверджено документально.
За результатами моніторингу винесений висновок вважаємо необґрунтованим та упередженим. Також звертаємо увагу на специфіку нашої установи, в якій на даний момент проживає 350 психічно-хворих людей, що унеможливлює розірвання договору по причині того, що підопічні установи залишаться без даного продукту харчування, що порушує добові норми харчування. В зв’язку з загальнодержавною ситуацією спричиненою коронавірусом COVID-19 на даний час в нашій установі обмежено рух осіб, які не є співробітниками інтернату, зміна постачальника може призвести до розповсюдження гострої респіраторної хвороби, що в свою чергу може загрожувати життю та здоров’ю підопічним інтернату.