• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо

Завершена

387 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 939.50 UAH
Номер: 0a538bb8e7f44bae8400347bb46da6d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-05-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.03.2020 17:41 - 27.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.03.2020 № 37 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.03.2020 № 37 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-01-03-000582-c 03.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюдненні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.01.2020 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС», ФОП Аврахова Катерина Григорівна та ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2020 № 5, від 23.01.2020 № 7 та від 27.01.2020 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2020, договір від 12.02.2020 № 30. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» (далі – Переможець) не відповідає вимогам ТД, оскільки надані декларації виробника від 02.12.2019 № 00000000589 (яловичина охолоджена), від 10.12.2019 № з00000000448 (печінка яловича), від 11.12.2019 № з00000000463 (філе курей, ніжки курей) не відповідають наданим протоколам випробувань від 10.12.2019 №№ 2147 ПР, 2146 ПР, 2147/1 ПР відповідно, що вимагалось у Додатку 2 до ТД, а саме якісне посвідчення або декларація виробника повинна відповідати експертному висновку (протоколу випробувань) на партію товару. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 12.02.2020 № 30 на загальну суму 295 171,00 грн.
Період усунення порушень: 27.03.2020 14:58 - 11.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2020 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2020-01-03-000582-c, тендерним комітетом ЗДО «Золота рибка» прийнято рішення від 30.03.2020 (протокол № 22) щодо розірвання Договору про закупівлю від 12.02.2020 № 30. На виконання рішення тендерного комітету було підготовано додаткову угоду щодо припинення дії договору та направлено її засобвами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника (e-mail Постачальника: 0672348985@ukr.net). Під час попередньої телефонної розмови з директором ТОВ «Стартрейдінг» Герасименко І.М. щодо необхідності припинення дії договору, нас запевнили, що додаткова угода буде підписана зі сторони Постачальника та направлена на нашу адресу. Проте, на сьогоднішній директор ТОВ «Стартрейдінг» не виходить на зв’язок, працівники, з якими вдалося поговорити по телефону не дають чіткої відповіді, весь час посилаючись або на відсутність директора, або на очікування його рішення. Складається враження, що Постачальник умисно вчиняє подібні дії з метою затягування часу. У зв’язку з цим, доводимо до вашого відома, що ЗДО «Золота рибка» вживає всіх можливих заходів стосовно усунення виявлених порушень та буде продовжувати перемовини з Постачальником. Як тільки додаткова угода щодо припинення дії договору буде підписана зі сторони Постачальника, оприлюднимо її у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Дата публікації звіту: 03.04.2020 16:18

Запити/Пояснення